2 Ekim 2011 Pazar

İlk'im...


Herkese Günaydıııııın! Güneşin son gülümsemelerini yaptığı bu sonbahar Pazar sabahında ilk yaptığım resmi paylaşıyorum sizle. Tarih 16 Ekim 2010, neredeyse bir yıl olmuş, yağlı boya yapmaya başladığım ilk gün ve yaptığım ilk resim. Resim hakkında pek de fikrim olmadan gitmiştim kursa, yapmak istediğim resmi seçip şövalenin karşısındaki duvara asmıştı hocam sonra elime fırçayı verip başla demişti ben de şaşkın bir ifadeyle ben mi yapacağım ? demiştim, o da gayet doğal bir şekilde niye bu kadar şaşırıyorsun dercesine evet sen yapacaksın diye karşılık vermişti. Sonra fırçayı alıp karşımda gördüğüm resmi yapmaya çalıştım, tabii kendi yorumumu da katarak ve hocamın da yardımıyla ortaya bu gördüğünüz resim çıktı. Sonra hocam şimdi de imzanı at demişti, ben de imza kalemini alıp bir sanat eseri yaratmanın mutluluğuyla resmin sağ alt köşesine imzamı attım ve artık içimden çıkmak isteyen kelebeklerin heyecanıyla hocama döndüm, evet çok güzel oldu gibi bir tepki beklerken Ne yaptın sen ? diye bir soruyla karşılaştım. İmzamı attım işte dedim hocam da bana imzanın ne demek olduğunu anlattı. Resimde imza öyle yoklama kağdına atılan imzalar gibi değilmiş; adını yazacaksın ya da soyadını ya da ikisini birden sonunda da tarihin son iki rakamını... Tabii benim mutluluk o anda utanca dönüştü bu kadar mı ilgisiz olur insan bilmiyorsan bari duvarda asılı hocanın resimlerine bak. Ama o bana imza demişti ya adını yaz dememişti ki, bunu da bilerek demiş zaten anlaşılacağı gibi baya bir gülüşmeye neden olmuştum ilk günümden :) İlk resmim ve ilk günümün anısı böyle işte, o günden beri resim yapıyorum ve resim yapmayı çok seviyorum önümde boyalar, elimde fırça varken hiç bir şey düşünmüyorum; içimdeki kelebekler hep şarkı söylüyor ve dans ediyor...

2 yorum:

  1. Ben de bilmiyordum ,imza da atılır sanıyodum.Bence imzan da çok güzel ve resme yakışmış:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiiim ama olmuyomuş işte öyle imza adını artist bi şekilde yazman gerekiyo :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...