1 Ekim 2011 Cumartesi

Hoşgeldim...

Devlet tiyatrolarının yeni sezonu açmasıyla birlikte ben de blogumu açıyorum. İlk gününde bir oyunu izleyip onun yorumlarıyla herkese merhaba demeyi hayal etmiştim ama ne yazık ki hiç bir oyuna bilet bulamadım, bunun burukluğu ama şu an bir bloga sahip olmanın heyecanıyla merhaba diyorum herkese... Yaptığım resimleri, okuduğum kitapları, gittiğim oyunları, izlediğim filmleri, içimde büyüyen duygularımı, yüzümde tebessüm oluşturan, gözlerimde gökkuşağı yaratan her şeyi paylaşacağım sizlerle yani içimdeki kelebekeleri anlatacağım size... Kelebeklerimle ilgilenen herkesi bekliyorum bloguma... Bu arada biraz önce Cuma akşamına tiyatro bileti aldım Cumartesi günü ilk tiyatro yorumumla karşınızda olacağım. Tüm tiyatroseverler için güzel bir yıl olması deliğiyle... Sadece bizim için değil tabii herkes için :) Şimdilik herkese iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...