5 Kasım 2011 Cumartesi

Kara trenimle iyi bayramlar...


Bugün sergi için resimler çerçevelenmek üzere seçildi ve ben bu arada, ne zamandır resim paylaşmadığımı farkettim. Bu bitirmiş olduğum son resmim; kara trenim. Takip edenler biliyordur, paylaşacağım demiştim ama duygularımla boğuşmaktan bir türlü vakit bulamadım, ihmal ettim. Ve şimdi karşınızda kara trenim, bilmem beğendiniz mi? Ben sevdim bu çufçufu, dumanını, vagonlarını, yavaş yavaş gidişini... Kim bilir ne bekleyenleri vardır bu trenin, kim bilir ne haberler ne mutluluklar taşıyordur içinde...
Ben bu resmimi babamın istediği üzerine yaptım normalde manzara çalışıyorum, bugün babam resmi görünce çok mutlu oldu ve daha sergiye çıkmadan satıldı yazın diyerek beni de mutlu etti ama umarım bu satın alma işi sadece lafta kalmaz diyerek tamamen olaya maddi açıdan yaklaşıyorum ve bencillik ediyorum şu anda :)
Bencillik demişken, evet biraz bencilim ben yani bazen bencilleşebiliyorum hele sevilmeye göreyim, hemen şımarırım. Mesela, bir romantik prens var bu ara benim gibi hayalperest, sabah kahvaltı hayallerinden bahsediyor, ne istersen hazırlarım çay, kahve, süt? diyor; bendeki şımarıklık yine gösteriyor kendini, portakal suyu? diye cevap veriyorum...
Biraz hüzün yaşadım ya, ondan bu aralarki şımarıklığım...
Ama bu ara ne hüzne ne şımarıklığa ayıracak vaktim yok. Önümde çalışmam gereken birçok sınav, masamın üzerinde defterler kitaplar, başucumda içine düştüğüm bir roman, çantamda da bir tiyatro biletim var. 
İşte bayram tatilinde beni sırasıyla bunaltıcı, yorucu heyecanlandırıcı, sevindirici günler bekliyor.
Herkesin sevdikleriyle birlikte mutlu bir bayram geçirmesi dileğiyle, şimdiden herkese bol çikolatalı şekerli, ufaklıklara bol bol harçlıklı bayramlar... :)
Dünyanın en tatlışko bebeğine sahip annesinin tavsiyesi üzerine izlediğim bu video da tüm annelere gelsin :)
Haydi iyi bayramlaar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...