19 Kasım 2011 Cumartesi

İz Bırakan Renkler

 

"Mustafa Aladağ Grubu Karma Yağlı Boya Resim Sergisi İz Bırakan Renkler"
Sevgili hocam Mustafa Aladağ ve atölye arkadaşlarımla birlikte ilk sergim "İz Bırakan Renkler" pazartesi akşamı TCDD Sanat Galerisi'nde hoş bir kokteylle açıldı. Hemen başta belirtmeliyim ki, insanın kendi resimlerinin bulunduğu sergiyi gezmesi bir garip oluyormuş. Sergiye girdiğim andaki duygularımı ifade etmeye kelimelerimin yeteceğini zannetmiyorum. Heyecandan ellerimin titremesi, mutluluktan yüzümün gülmesi, gururdan kendime güvenimin gelmesi... Hepsinin birbirine karıştığı yoğun duygu cümbüşü...
Resimlerimin çerçevelenmiş en son halini ben de sergide gördüm. Sanki giyinmiş kuşanmış, süslenmiş görücüye çıkmış gelinlik kızlar gibiydi hepsi benim için, etraflarına gülücükler saçarak kendilerini tüm insanlara hayran bırakıyorlardı. Bütün resimler asıldıkları duvarlara güzellik katıyordu.
Resimlerimin o ışıl ışıl hallerini görünce çok mutlu oldum ama beni daha da mutlu eden, insanların yaptığım resimleri benden daha çok beğenmesi, övgüler yağdırmasıydı. İşte bu duygunun anlamı tarifsiz. Büyük uğraşlar vererek ortaya çıkardığınız resmin insanlar tarafından da beğenilmesi en büyük mutluluk, emeğe en güzel saygı şekli ve doğru yolda yürüdüğümü anlamaının en güzel yolu...
Açılış günü, ev sahibi olduğum için resimleri doğru düzgün gezme fırsatım olmadı. Hiç bir resme uzun uzun bakamadım, inceleyemedim. Beni bu mutlu günümde yalnız bırakmayan ailem, arkadaşlarım, dostlarım onlara da yakın ilgi gösteremedim mutluluk sarhoşluğuyla oradan oraya koşturup durdum. Kim gelip gitti farkında olamadım. Resmim hakkında yorum yapıp sorular soran insanlar karşısında heyecanım ağır bastı konuşamadım, ne diyeceğimi bilemedim, biz resim yapıyoruz ama onu anlatamıyoruz bahanesinin arkasına sığındım zaten beni bilenler bilir ben pek konuşamam sadece yazarım :) 
İki saat nasıl geçti anlamadım, resimlerimle güzel sıfatları bütünleştiren herkes içimdeki kelebeklerin hızlı hızlı kanat çırpmasına neden oldu. Vedalaşırken şaşkınlıktan insanlara hoşgeldiniz bile dedim. Kelebeklerimdeki heyecan, yüzüme yansıyan şaşkın ve mutlu bir gülümseme, galerinin o güzel atmosferi, çalan hoş müzikler, tüm ikramlar, her şey çok güzeldi...

İlk gün doya doya gezemediğim için hafta içi gidip sakin sakin izledim tüm resimleri.

Öncelikle hocam, Mustafa Aladağ'ın resimleri, o olmasaydı hiçbir resim bu kadar güzel olamazdı. Bize fırçalar ve boyalarla dans etmeyi öğrettiği için ona sonsuz teşekkür ediyorum...



Sergide benim 12 resmim yer aldı. İşte onlardan bazıları... 
Bu arada ben E. YILDIRIM :)

             İçimi huzurla dolduran deniz kıyısında güzel bir ev

Benim çalıştığım ve sergide yer alan en büyük tablo

Herkesin beğenisini kazanan gün batımı resmim

Bodrum evlerim

Ilık bir manzara

En en en sevdiğim resmim, sıra sıra evler, kafeler, yolun sonunda da deniz


Diğer resimlerimi gelip sergide görmenizi dileyerek atölye arkadaşlarımın resimlerini paylaşıyorum sizlerle

Atölyenin en başarılı isimlerinden Ayşenur Zobar'ın tüm resimlerini hayran hayran izledim ama ben en çok bu renklerle dönen semazenlerini beğendim

Defne Öztürk, bu arkadaşımız daha 14 yaşında ama şimdiden tarzını bulmuş sergide gördüğünüz tüm pencereli, kapılı, süslü süslü perdeli resimler ona ait ve hepsi de birbirinden güzel

Evrim Ergin'in dalgaları, en yenimiz olmasına rağmen çok başarılı

Sinem Altunbaş'ın manzaranın içindeki güzel kadını

Özlem Vurgun'un çok güzel yaptığı bahçe kapıları

Baran Demirkol, o da henüz 12 yaşında ama yaptığı resimlerin güzellikleri yaşından çok daha büyük

Emel Demirdizen'in doğanın içinden güzel manzara resmi

Tüm bu resimleri ve daha da fazlasını 23 Kasım tarihine kadar Ankara Garı TCDD Sanat Galerisi'nde ziyaret edebilirsiniz.

Son olarak, tuvallerinde mükemmel izler bırakan tüm atölye arkadaşlarımı bu güzel çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum ve bize boyaların o büyülü dünyasını öğreten hocamız Mustafa Aladağ'a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Ve bu özel günümde mutluluğuma ortak olan her şeyim canım aileme, çok sevdiğim arkadaşlarıma, dostlarıma, resme önem verip vakit ayıran sanatseverlere, resimlerimi satın alan sevdiklerime, sergide emeği olan herkese, babama içimdeki tüm kelebeklerle birlikte teşekkür ediyorum...



6 yorum:

  1. Ilık bir manzara adını verdiğin resmi gerçekten çok beğendim.Başarılarının devamını diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Aaa bu kadar hızlı bir tepki beklemiyordum :) çok teşekkür ediyorum. Benim de çok sevdiğim ama artık benim olmayan satılan bir resim :)

    YanıtlaSil
  3. Olsun,eminim kıymetini bilen birine gitmiştir..
    Ben de resimle bir dönem fazla ilgiliydim..özellikle duvar resmi çalışıyordum,sonra ağırlık verdiğim alanlar değişti.

    YanıtlaSil
  4. Çok çok kıymetini bilecek birine gitti:)Duvar resmini hiç bilmiyorum ben. Resim hayatın kendisi aslında tüm güzel anları, hayalleri ölümsüzleştirmek...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...