31 Aralık 2011 Cumartesi

2011 Nasıldın Sen?



Bu ayın ve aynı zamanda bu yılın son yazısı...
E hadi o zaman dönüp bakalım bir bu yıla neler oldu...
2011, güzel başlamıştın sen, yeni yılın ilk sabahına mutlu mutlu açmıştım gözlerimi. Kar var mıydı canım Ankara'mın o ayaz sokaklarında unutmuşum şimdi ama olsa bile üzülmemişimdir, üşümemişimdir çünkü kışın, içimde yarattığı tüm hüznü yok eden bir mutluluk kaynağı, beni ısıtan bir gün ışığı vardı yanı başımda.
Bir dolu mutlulukla başladı bu yıl. Hiç bir sorun yoktu başlarda, kendi halimde kendi dertlerimin içinde, büyük bir sevinçle öpüp geçti beni yılın ilk yarısı yanaklarımdan...
Bitirdiğim arkadaşlıklarımın yerini edindiğim çok daha güzel arkadaşlıklar aldı...
Güzel bir okul dönemi geçirdim, mutluluktan ödün vermeden hayatıma devam ettim...
Bir sürü yeni yazar, yeni ressam, yeni şarkıcı keşfettim bu yılda, şimdi hepsi yanımda...
Gezdim, gördüm, okudum, izledim, dinledim, yazdım, çizdim, eğlendim...
Küçük bir çocuk gibi tüm şımarıklıklarımla ve mızmızlanmalarımla geçen mutlu mutlu günler...
Yine bir dolu hayalle başlamıştı bu yıl, hayallerin içine düşmeden yaşayamaz ki benim kelebeklerim, gerçekleştirmek için onları heyecana sokup hızlı hızlı kanat çırptıran, birileriyle ortaklaşa paylaşılan hayaller...
Sonra, yazın sonları geldi ve ben büyüdüm; bir anda büyüdüm. Her şey üst üste geldi, bağlı olduğum şeyleri kaybettim. Ben mutluluğa tutunmak istedikçe o geri çekti kendini benden. Ama her şey bir anda oldu, hiç kendini hissettirmeden. Üzüldüm, ağladım, çok çok ağladım, gülen yüzüm yerini göz yaşlarına bıraktı ve içimde büyümek istemeyen heyecanlı kelebekler kanat çırpmayı bıraktı bir anda...
Ardından hayallerim yok oldu ama sonradan anladım ki aslında yok olmayıp yön değiştirmiş hepsi, dedim ya hayallerim olmadan yaşayamam ben...
Sonra, aslında kendimle ne kadar mutlu olduğumu farkettim, aslında hayatımda hiç bi şeyin değişmediğini anladım. Kendimle mutluluğumu paylaştım, üzülmeyi unuttum...
Doğduğumdan beri yaşadığım evimden taşındım. Hani tam iki ay önce söz vermiştim ya, yeni evim göz yaşımı hiç görmesin diye işte hala tutuyorum ben bu sözümü kendi kendime...
Resmi ve seni hiç bırakmıycam sözümü de, beni bırakana güle güle deyip resme daha da çok sarılarak tutmaya başladım...
Yıllardır istediğim tangoya sonunda başladım, geç kalmışlığıma biraz hayıflansam da iyi ki de başlamışım dedim yine kendime...
Daha sıkı kucakladım hayatı, kendimi, ailemi ve saatleri yetiremez oldum yaşamaya...
Yine sağlıklı beslendim; canım her abur cubur istediğinde kendimi tuttum, kilomda da bir değişiklik yok bu yılda...
Koşmaya başladım yılın sonlarında, kimseyi umursamadan mutlulukla koşmaya...
Şimdi biraz daha geriye dönüp baktım da, dört yıl aradan sonra ilk defa biriyle hayal kurmadan giriyorum yeni yıla ama yine hayallerim var kendimle kurduğum ve en az geride bıraktığım bu dört yıl kadar mutlulukla kurulan hayaller...
Yılın son ayında hayat yine bir makas aldı yanaklarımdan; bilmiyorum sonucunu, bilmek de istemiyorum ama mutluyum yine bu yılı bitirirken...
Uzunca mutluluğun ardından kısa bir hüzün ve sonra tekrar mutluluk getirdi bana bu yıl, yani araya sıkışmış küçük bir mutsuzluk var sadece. O da unutulup gitmiş... Her anıyı güzel hatırlıyorum, kimseye etmiyorum sitem. Şu an mutluysam kendimden, bilirim hepsi yaşadığım şeylerden...
Dün gece, yatmadan önce yine duamı ederek yumdum gözlerimi yılın son gecesine, bu yıl son kez şükrettim sahip olduğum tüm güzelliklere...
Bu sabah, yine babamın neşeli neşeli haydi kahvaltıya nidalarıyla açtım gözlerimi yılın son gününe... 
Yılın son günaydınını verdim anneme, babama, kardeşime gülücüklerle...
Sonra, babamın hazırladığı bol emekli kahvaltıyı yaptık mutlu ailemle...
Bu yıl en çok üzülmemeyi öğretti bana. Hiçbir şeyin üzülmeye değmeyecek kadar önemsiz olduğunu, en önemli değerin mutluluk olduğunu...
Şimdi de piyano sesleriyle uzaklaşıyor bu yıl benden. Yine biriktirilmiş bir dolu hatıra, fonda piyano sesiyle dönüp bakılacak, hiç göz yaşı dökülmeyecek, bir tebessüm edip geçilecek ve yeni yıla parlayan gözlerle bakılacak güzel hatıralar...
2012, sen 2011den daha bir güzel ol, bana ve tüm sevdiklerime sağlık ve mutluluk getir, hiç hüzün yaşatma başka da bir isteğim yok senden...
Ve son olarak bana kattığın her farklı renk için teşekkür ediyorum sana 2011...

10 yorum:

  1. 2012 yılının sana daha renkli daha anlamlı ve guzel bir yıl geçirmen dilegiyle:))mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar dılerım,benım 2011ım kotu gectı ama 2012den umutluyum :)

    YanıtlaSil
  3. Merve, çok teşekkür ediyorum sana da mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  4. biricitcim sana da mutlu mutlu yıllar :) önemli olan geçen yılı geride bırakıp yeni yıla umutla bakmak eminim çok güzel bir yıl bekliyor seni sen yeter ki umudunu kaybetme :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıldan hiçbirşey beklemiyorum ben. Yeni yıl benden bir şeyler beklemeli. Bu sunun sorumluluğunu duyuyorum ben. Benim 2012'ye ramak kala gretayı bir kimlik ve kişilik olarak tnımam büyük bir şanstı benim için. Kendisiyle barışık oln insanlar daima ilgimi çekmiştir. özgüven buna denir işte.

    En iyi dileklerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  6. Profösör, çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için ben de en iyi dileklerimi sunuyorum size umarım bu yeni yıl hep güzellikler getitirir size...

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar öncelikle..
    2012 umarım hepimiz için en güzel şekilde geçer..
    kendi adıma beklentim çok yeni yıla nasıl girersek o şekilde bi yıl geçiririz inancı var bende :)
    bu yüzden ogün evimi temizledim tepeden tırnağa ki evim bi yıl temiz olsun :)
    eşim ve kızımla tv izledik eğlendik umarım koca bi yıl böle geçer
    Ve umarım seninde yeni yıldan ne arzun isteğin var ise gerçekleşir..

    YanıtlaSil
  8. ne kadar icten bir yazi olmus! mutlu yillar!

    YanıtlaSil
  9. Şahsıma Münhasır, ben de size mutlu bir yıl diliyorum umarım her şey gönlünüzce olur :)

    YanıtlaSil
  10. De Hali, çok teşekkür ediyorum sana da mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...