8 Aralık 2011 Perşembe

Dedemin İnsanları


Biraz önce çıktım filmden ve hala etkisindeyken... O zaman hadi hemen başlayayım yazmaya :) Çok çok beğendim, konu şudur olaylar şöyle gelişir gibi şeyler söylemeyeceğim sadece beğendim hem de öyle beğendim ki gördüğüm herkese izleyin diyeceğim. Doğduğu topraklara gidemeyen bir dede, ne tam oralı olmuş ne de tam buralı, sanki denize yolladığı o şişelerde kalmış gibi. Bir çocuk, kendini anlamaya çalışan, haddinden fazla büyük, içinde fırtınalar kopan. Tatlı talı insanlar...O dedeyi öyle sevdim ki, o çocuğun hırçınlıklarını öyle güzel anladım ki, o tatlı insanlara gülücüklerimle sarıldım film boyu. Ülkenin gerçekleri sanki bir çizgi roman, koca bir çınarı devirebilecek kadar kara mizah. Çok çok ağladım içim acıdı, göz yaşlarım aldı başını gitti, engel olmaya çalıştım olamadım, bıraktım ama sonra gülümsedi onlar ben de gülümsemeye başladım. Aslında çok çok şey söylenilir bu film hakkında ama ben sadece izleyin ve söylemek istediklerini kendiniz duyun diyorum. Çetin Tekindor sen ne başarılı bir oyuncusun, Hümeyra'nın rolüne de bayıldım, bir de o küçük çırak var ya onu da çok sevdim, asıl çocuktan bahsetmeme gerek yok herhalde. Aaa en önemli kişiyi unuttum Çağan Irmak, ellerine sağlık yine çok sevdirttin kendini, hem bu sefer bir değişik ağlattın. Film bitti, babam gidince bulalım bu şarkıyı dedi. Buldum ben de haydi siz de dinleyin şimdi ve filmi de mutlaka izleyin. İyi geceler tüm insanlara...



2 yorum:

  1. ben çok merak ediyorum bu filmi..en kısa zamanda izleyeceğim

    YanıtlaSil
  2. mutlaka izle eminim begenceksin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...