6 Aralık 2011 Salı

Kendim için

Herkese kocaman bir günaydın demek istiyorum öncelikle. Bu sabah uyanmak için öyle acele etmedim, yatağın tadını çıkara çıkara, yavaş yavaş açtım gözlerimi. Yüzümü yıkadıktan sonra tekrar girdim yatağa, önce ingilizce hikayelere kaldığım yerden devam ettim sonra başucumda duran kitabıma gömüldüm mutlu mutlu okudum, yine başucumda duran not defterime ufak ufak notlar aldım kitaptan. Ardından kahvaltı hazırlığına giriştim, böreği ısıtıp yeme konusunda biraz tereddüt ettim ne zamandır tartılmıyordum, bir koşu gidip tartıldım; 52 kiloyum, tamam güzel kilo almamışım o zaman böreği yiyebilirim. Onu bunu düşüne düşüne kahvaltımı yaptım, dün fotoğraflarına bakıp imrendiğim sevgililerin etkisinden hala çıkamadığımı farkettim, arada kendimle konuşup hayaller kurdum, insan hayalleri olmadan yaşayabilir mi diye garip garip gülümsedim kendime, mutluluğumu hissettim. Kahvaltı faslını bitirip sofrayı da topladıktan sonra Sezen Aksu'nun vay yine mi kederiyle dişlerimi fırçaladım odanın ortasında sonra Tarkan'ın kış güneşiyle dans ettim...

Dün, kendim için bir şeyler yapmayalı ne kadar zaman olmuş diye düşündüm. Kaç defter bitirdim şimdiye kadar sevgililere yazılmış, renkli renkli özene bezene işlenmiş bir dolu sayfa. Bu sefer gittim kendime bir defter aldım, sadece kendime yazıp kendimin okuması ve sadece kendimin mutlu olması için. Blogum yanlış anlama sen de çok değerlisin ama bu daha bir özel hem kağıdın, kalemin, elle yazmanın tadı da bir başka... Ve ilk günlüğümü de tutmaya başladım dün gece itibariyle...



Peki siz en son kendiniz için ne zaman bir şey yaptınız? Sadece kendiniz için ne zaman giyindiniz mesela başkaları beğenir mi acaba diye hiç düşünmeden, ne zaman kendinize bir iki satır bir şeyler karaladınız zaman geçtikten sonra okuyup mutlu olmak için ya da kaç zaman oldu kendinizin ne kadar değerli olduğunu unutalı?
Hadi, tekrar hatırlayın ne kadar değerli olduğunuzu...

Ben şimdi okula gitmediğim bugün, açacağım defterlerimi kitaplarımı  kendim için ders çalışacağım sonra bir ara verip geçen gün televizyonda rastlayıp mutlu olduğum İkinci Bahar'ın tekrarlarını yine aynı zevkle izleyeceğim. Ardından dün sipariş verdiğim film hazır mı diye dışarı çıkıp filmciye gideceğim, hazırsa alıp onu izleyeceğim. Sonra canım çikolata çekecek ama yemeyeceğim, yine bu ara dadandığım kuru incir fındık ikilisiyle sağlıklı olmanın tadını çıkaracağım. İşte ben tüm bunları sadece kendim için yapacağım, şimdi siz de kendiniz için kuru incirle fındığın şahane uyumuna bakabilir ve bu güzel tatla kendinizi şımartabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...