7 Aralık 2011 Çarşamba

tam ta tam


Tüm temel adımları öğrenmiş bulunmaktayım, resmen dans ediyorum yahu. Sevdim ben bu dansı, giderek daha eğlenceli olmaya başlıyor, giderek daha çok zevk alıyorum. Partnerimin de büyük katkısı var sanırım bunda, tangoyu erkek yönetir lafı tamamen doğru olmasa da birazcık doğru; partnerim çok güzel yönetiyor beni ama ben adıma başlamasam hiç bir işe yaramaz tabii bu yöneticilik :) Cidden erkeğin yönetimi altında aslında bu dans, erkek duruşuyla bizim atacağımız adımı belirliyor sonra bizim adım atmamızla da dans başlıyor... Tangonun tadına vardığım bu yağmurlu güzel akşamın çıkışında tek sevgilim aldı beni ve böylelikle hiç ıslanmadan geldim bilgisayarımın başına. Bir de bugün bi çay bi kafe lattemle  Tayfun Atay'ın "erkeklik" seminerine katıldık; geç gittik, çok kalabalıktı, çok havasızdı, dayanamadık. Yine de biraz anlamaya çalıştım erkeklik durumunu ama çok fazla kafa yormadım, gerekmez, değmez. Hayran olduğum sevgililerin resimlerini de herkese gösterdim bugün, onları da hayran ettim, nazarımız değmesin. Küçük küçük bakıştığım insan, senin haberin yok ama bu seni ikinci kez bloguma lütfettirişim, yarın da aynı yerde ol yine göz göze gelelim. Şimdi üzerimde tatlı bir yorgunluk, mutlu bir halsizlik; yorganımın altına girip başucumdaki kitabımın içine düşücem sonra yavaş yavaş göz kapaklarım aşağı düşecek ve ben hayallerime sarılıp mutlu mutlu uyuyucam. Herkese iyi geceler busesi benden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...