1 Aralık 2011 Perşembe

tango tango

Bugün ilk vizelerimin sonuncusunun da bitmesiyle birlikte kısa süreli de olsa bir rahatlamaya girmiş bulunuyorum. Vize haftamın olmamasına, hem ders hem sınav hem de her hafta sınav, durumuna hafif bir serzenişte bulunarak hemen içimdeki kelebekleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Her açıdan dopdolu günler geçirdim, bir sürü kitap, film biriktirdim yazılmayı bekleyen, duygularımın sesine çok kulak verdim; hafif hüzünlü, hafif mutlu duygu yumağının içinde kayboldum ama telaşa gerek yok hemen ipleri açıp çıktım içinden, belki bir kaç tel saçım kalmıştır ama olur o kadar eğilip alma niyetinde değilim, şimdi gayet iyiyim, mutluyum, kendimleyim. Gelelim en mühim konuya, belki de beni en çok heyecanlandıran şey; tangoya başladım. Evet efendim, bu güzel dansı öğrenmek için ben de artık adım atmaya başladım. Daha çok yeniyim ama hevesliyim ve şimdiden sevmiş bulunmaktayım bu Arjantin kokusunu. Ayrıca, süper dans eden bir partnere sahip olduğum için çok şanslıyım resmen ilk haftalardan dans etmeye başladım. Adımlarıma karışan o güzel müziklerle oradan oraya savrulmak mutlu hissettirdi beni. Umarım bu yeni hevesim uzun soluklu olur diyerek yazımı noktalıyorum ve sizi bu çok sevdiğim grubun şimdi benim için daha da anlam kazanan hoş klibiyle baş başa bırakıyorum...

4 yorum:

  1. sınav dönemi sonrası gelen rahatlık şahane bir duygu ya.
    tango benim de hayalim.uygun bir partner bulduğumda,hemen başlayacağım ama yok işte ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
  2. en kısa zamanda bir partner bulmanız dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
  3. hep istedim cesaret edemedim, ilerleyen gunlerde yorumlarini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ben de uzun zamandır istiyordum sonunda başladım :) tabii ki paylaşıcam bu yeni hobimi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...