19 Ocak 2012 Perşembe

Dali Sanat Galerisi

Dün tüm sınavlarımın bitmesinin ardından kendimi hemencecik bir sergiye attım. Dali Sanat Galerisi, Bestekar Sokak'ta minik bir atölye. Gittiğimde, yüzünde yılların yaşanmışlığını taşıyan çok tatlı bir bayan karşıladı beni, ufak ufak sohbetler ederek küçücük ama sıcacık olan o ortamda bulunan tüm resimleri izledim. Dediğim gibi burası aynı zamanda bir atölye, sergilenen resimler de atölyedeki ressamların resimleri hatta ben oradayken biri oldukça tonton olan iki bayan resim yapıyordu, onları da resim yaparken biraz izledim. Çok fazla resim yok, hatta bazı yerlerde yarım kalmış tablolar da bulunuyor ama meraklıysanız gidip görülebilir. Aynı zamanda kursları da varmış, hem bu karma sergiyi gezip hem de bilgi alabilirsiniz. Tam adres; Bestekar Sokak, 61/1, Kavaklıdere. Herkese resim dolu günler diliyorum...









3 yorum:

  1. Ankara bize uzak kalır. Ama bilgilenmemiz için iyi oldu.

    YanıtlaSil
  2. Yolunuz düşerse bekleriz :)

    YanıtlaSil
  3. Verdiginiz güzel bilgiler için teşekkür ederiz. Burun estetiği ameliyatı hizmetlerimiz için

    bizden bilgi alabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...