25 Ocak 2012 Çarşamba

Güzel Bir Gün

Dün gece yine kar bir güzel yağıp tüm Ankara'yı beyaza bulamış. Havayı da ılıtmış, tam gezilecek hava. Ben de sabah erkenden düştüm yollara. Yolculuğuma kardeşim İpoşum da eşlik etti, Ebuşumuzla buluşup ilk olarak incik boncuk diyarı Suluhan'a gittik. Bu tatilde kendime değişik değişik kolyeler yapmak istiyordum. Uzun uzun zincirler alıp uçlarına farklı şekiller aldım. İstediğim gibi boncuklar bulamadım ama canım Ebuşum yardımıma yetişti hemencecik. Bana boncuklarını verdi, bakalım güzel şeyler çıkacak mı ortaya. Bu arada benim Ebuşum pek bir hamarat, takılarla başladı işe, sonra dikiş örgü derken şimdi de ahşap boyamaya merak sarmış. Buradan duyurulur yakında bir blog pek bir yakışır kendisine :)


Daha sonra, karlı çamurlu bir Ankara turunun ardından Kirit Cafe'ye gittik hep birlikte. Ben ilk defa gittim buraya, Ebuş çok methediyordu ve methettiği kadar varmış bayıldım bu cafeye. O kadar hoş bir ortamı var ki, sizin için fotoğraflarını da çektim. Bakalım beğenecek misiniz.






                 

                   


     
Gramafon, eski dergiler, duvarlarda asılı tablolar hepsi çok hoştu. Ayrıca resimlerde gördüğünüz gerçek keçelerden yapılmış çok güzel şeyler de satılıyor bu mekanda. Bu arada kirit de anahtar demekmiş, masalar gerçek kapılardan üstü camla kaplanmış, gerçekten çok hoş. Ambiyans olarak benden tam not aldı yani, yemekleri de güzel. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın, eminim siz de çok beğeneceksiniz. Samanpazarı'nda kaleye doğru çıkarken Koyunpazarı Sokak'ta 60 numaralı şirin cafe.


Bu güzel yerde güzel yemeğimizin ardından ben İpoşum ve Ebuşum'dan ayrılıp postaneye gittim. Dün haberdar olduğum Postcrossing olayına anında üye olarak ilk kartpostalımı yolladım. Sevgili Deniz'in blogunda okuyup keşfettiğim Postcrossing, tüm dünyada herkesin birbirine kartpostal gönderdiği harika bir olay. Bir tuşa basmanızla karşınıza dünyanın herhangi bir yerinden bir adres geliyor ve siz bu adrese kartpostalınızı yolluyorsunuz. Ardından da size herhangi başka birinden bir kartpostal geliyor. Mail kutunuzu kontrol etmek yerine evinizin posta kutusunu kontrol ediyorsunuz, benim gibi nostaljik şeyleri sevenler için gerçekten çok güzel bir düşünce. Zaten öğrenir öğrenmez üye oldum ve bugün hemen gidip kartpostalımı postaladım. Benim ilk kartpostalım Rusya'ya gitti. Türkiye'nin tarihi yerlerinden bir kart gönderdim, biraz kendimden bahsedip bunun ilk kartpostalım olduğunu yazdım. Bir de kartı gönderdiğim kişinin ilgi alanları arasında yer alan penguen sevgisi için karta bir penguen resmi çizdim. Umarım eline ulaştığında mutlu olur. Postanedeki görevli 10 gün sürer ulaşması dediğinde biraz üzülsem de sabırla bekleyeceğim bu süreyi ardından da bana gelecek kartpostalı büyük bir heyecanla bekleyip her gün posta kutumu kontrol edeceğim. Daha fazla bilgi için şuraya bakabilirsiniz.



Daha sonra da sevgili tango hocamla buluşup önümüzdeki Pazar günkü Arjantn Tango Türkiye Şampiyonası için elbisesinin son rötüşlerini yapmak üzere terziye gittik. Güzel kumaşlar içinde kaybolup kendimizden geçtikten sonra benim için daha da önemli olan ayakkabıcıya gittik. Hocam yarışma için siparişini verdiği ayakkabısını aldı ben de ilk tango ayakkabımın siparişini verdim. Yine Ulus'ta girişi küçücük, üst katı kocaman olan bir yer İsmail Usta'nın yeri. Tüm dans camiası ayakkabılarını ona yaptırıyormuş. Model ve deri seçiyorsunuz daha sonra da ayağınızın ölçüsünü alıp size özel olarak yapıyor ayakkabıyı. Darmadağın bir dolu deri var bir odada, hepsi de birbirinden güzel. Seçmekte epeyce zorlandım. İlk tango ayakkabımın olmasının üzerine kararsızlık huyum da eklenince gerçekten uzun saatler geçirdik İsmail Usta'nın yerinde. Sonuç olarak bu mor pırıltılı derinin üstüne siyah dantelden çiçekler olan deride karar kıldım. Modeli de önü açık, arkası kapalı, düz bantlı, 13 pont topuklu bir tango ayakkabısı. Umarım güzel olur, heyecanla bekliyorum bunu da. Haftaya gidip alacağım ve bitmiş halini de sizlerle paylaşacağım.




İşte böyle dolu dolu, güzel bir gün geçirdim, şu an tatlı bir yorgunluk var üstümde ama mutluyum hem de çok. 

Sizlere de hep mutlu, hep daha da mutlu, güzel günler diliyorum...

14 yorum:

  1. Suluhan'ı çok seviyorum.orayı gezerken boncukların arasında kendimi kaybediyorum.:)
    Kirit Cafe gideceğim en kısa sürede. :)
    Mor kumaşa bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Suluhan boncukların dünyası :)
      Eminin Kirit Cafe'yi çok beğeneceksin, şimdiden afiyet olsun sana :)
      Teşekkür ederim benim de içime sindi bakalım bitince nasıl olacak :)

      Sil
  2. nostaljik cafe. güzelmiş:) Ankaraya gitme ihtimalim çook düşük olsa da aklımda tuttum ben bu yeri:)

    bu anlattığın kartpostal işi de ne? nasıl yani tanımadığın birine mi gönderiyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolun düşerse mutlaka git çalıkuşu :)
      kartpostal işine gelince evet hiç tanımadığın birine gönderiyorsun, site sana adresi veriyor sen de yolluyorsun daha sonra da aynı şekilde sana hiç tanımadığın birinden kartpostal geliyor, karşılıklı değil ama yani gönderdiğin kişiden değil başka birinden geliyor sana :)

      Sil
  3. en en en kötü günün böyle olsun gretam :)

    YanıtlaSil
  4. kafeye bayıldım, ama bir istanbullu olarak çok zor yolum düşer sanırsam =)
    yalnız şu kartpostal olayına ben de çok şaşırdım, bilmiyordum hiç heyecan verici sanki =))
    ne kadar keyif aldığın çok belli, dilerim daha büyük mutlulukların olsun=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer seviyorsan böyle eski alışkanlıkları hemen ğye ol derim :)
      çok teşekkür ediyorum kucukkurbacım sana da kocaman kocaman mutluluklar diliyorum :)

      Sil
  5. ne güzel bir gün.
    :)
    postcrossinge de hemen başlamışsın.
    :)
    kirit kafe çok uzaktaymış.
    :)
    bi de el işlerinde kolaylıklar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim deeptone
      evet hemen başladım postcrossinge şimdi büyük bir heyecanla ilk postamı alacağım günü bekliyorum :)

      Sil
  6. Merhabalar, yana döne Ankara'da tango ayakkabısı yaptıracak yer ararken bu yazıyı buldum. Blogun hala aktif olması beni çok mutlu etti, tabi aradığımı bulmuş olmak da. Memnun musunuz ayakkabılarınızdan, benim için de ilk olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı ben bile unutmuşum hele tango yaptığım günleri daha da bi unutmuşum :) benim tango kariyerim maalesef çok sürmedi ama gayet memnundum kullandığım süreçte :)

      Sil
  7. Merhabalar, yana döne Ankara'da tango ayakkabısı yaptıracak yer ararken bu yazıyı buldum. Blogun hala aktif olması beni çok mutlu etti, tabi aradığımı bulmuş olmak da. Memnun musunuz ayakkabılarınızdan, benim için de ilk olacak :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ediyorum. Umarım benimki oldukça uzun sürer, siz de belki geri dönersiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...