18 Ocak 2012 Çarşamba

"mutluluk insanın içindedir"

Söze nereden başlasam? Mmm, hayat çok güzel, vallahi de güzel; koşmak, yorulmak, üşümek, dans etmek ve başımın dönmesi... hepsi de birbirinden güzel. Bir dakika, bir dakika ben böyle bir yazı yazmayacaktım, nereden süzüldü şimdi bunlar parmaklarımdan?
Durumu şöyle özetleyeyim o zaman, bugün son finalime de güle güle dememle birlikte yarıyıl tatilime girmiş bulunuyorum. Aynı zamanda son tangomu da yaptım bu akşam, ona da okulla eş zamanlı kısa bir ara. Meraklılara hemen söyleyeyim, dönüşlere başladık ve ben henüz çok güzel yapamasam da çok eğlendim, başımın dönemsi bile keyfimi bozmadı . Ve bugün Ankara hiç olmadığı kadar çok soğuktu ama ben onun soğukluğuna aldırmadan yine kollarımı açıp koştum dilimde şarkılarla... Anlayacağınız, üzerimde bir hafiflik bir rahatlık.. 
Ama aynı zamanda aklımda da bir o kadar doluluk...
Şu güzelim tatilime sığdırmayı planladığım bir sürü şey var aklımda ve ben yine bu koca zamanı kendime yetirememekten korkuyorum.
Dediğim gibi aklım karman çorman, kendimle yapmayı planladığım bir dolu şey var. Bakalım bunları yerine getirip kendimi mutlu edebilecek miyim.
Ayrıca sizleri de mutlu etmek istiyorum, o yüzden deftere not edilip yazılmayı bekleyen her şeyi de birer birer paylaşacağım sizlerle.
Şu an tatlı bir yorgunluk düştü üstüme, hemen uyuyup yarın başlıyorum tatilin güzelliklerini yaşamaya.
Aa şunu da söyleyeyim ama, bu aralar çok fazla iştahlı olmamdan mütevellit artık meyve suyu içmemeye karar verdim. Çok tüketmiyorum zaten ama hiç olmasın daha iyi. Gazlı içecekleri bırakalı tam 3 yıl oldu ve ben şu an bu duygunun inanılmaz mutluluğunu yaşıyorum. Şimdi bu size anlamsız gelebilir ama inanın sağlıklı olduğumu düşünmek beni mutlu ediyor. Düşünüyorum da bundan 1 yıl sonra, 1 yıldır katkı maddeli boyalı suları içmiyorum diyerek kendimle gurur duyup mutlu olacağım. Hayat, çok güzelsin ve ben senin tüm güzelliklerini yaşayabilmek için kendime çok iyi bakacağım... 
Bu arada, ara sıra blogumun arama anahtar kelimelerine bakıyorum ve şu an dikkatimi çeken bir söz var orada "mutluluk insanın içindedir". İnsanlar bu güzel sözle bloguma ulaşmışlar, nasıl mutlu oldum anlatamam. Evet, çok doğru mutluluk insanın içindedir; siz isterseniz onu dışarı çıkarırsınız, istemezseniz de kimseye göstermezsiniz ama o hep sizin içinizdedir.
Çok konudan konuya atladım ben de farkettim ama bu seferlik böyle olsa olmaz mı? Hadi olsun bakalım dediğinizi duyar gibiyim :) O zaman şimdi hepinize içindeki mutluluğuyla güzel bir gece diliyorum, tatlı uykular efendim...

7 yorum:

  1. ya ne mutlu sana ki mutluluk'la geliyorlar sana :)
    bende de düğünü evliliği eksik olmuyor arkadaş! :D
    buarada çok sevindim herşeyin yolunda olmasına, sanki biraz da insanın kendi eline he?
    ben bi virajdayım orayı dönersem ulaşacağım yanına yakınına =)
    tatilinin tadını çıkar, olan var olamayan var =)

    YanıtlaSil
  2. kucukkurba, evet çok mutlu etti beni de bana mutlulukla gelmeleri :)
    ve gerçekten insanın kendi elinde mutluluk eğer istemiyorsa mutlu olamıyor insan.
    O zaman en kısa zamanda bekliyorum seni de yanıma yakınıma :)
    son olarak da doyasıya çıkarıcam tatilin tadını :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel, finalleri bitmiş bir insan olarak rahatlığını anlıyorum.

    benim de tatille ilgili birçok planım var,umarım hepsini gerçekleştiririm.

    mutlu olman ne güzel. hep mutlu ol,içinden hiç kaybolmasın mutluluk:)

    YanıtlaSil
  4. Çalıkuşu akşam akşam çok mutlu ettin beni :)
    senin de içinden kaybolmasın hiç mutluluk
    umarım sen de tüm planlarını gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil
  5. ben mi mutlu ettim? e sevindim o zaman:) hep geleyim o zaman ben buraya mutlu olduysan:)

    hiçbirimizin içinden kaybolmasın mutluluk, hep bizle kalsın, hep:)

    umarım gerçekleştiririm, tembellik daha cazip geliyor bazen:)

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumlar her zaman mutlu ediyor beni hep beklerim tabii ki :)
    tabii çok yorulduk biraz dinlenmek de lazım ama planları da aksatmamalı :)

    YanıtlaSil
  7. sen beklersen gelirim ben de:)

    planları aksatmadan tembellik yapmak zor ama başaracağım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...