22 Ocak 2012 Pazar

Resim Dolu Hafta Sonu



Dün bembeyaz Ankara sokaklarına attım kendimi. Soğuk rüzgar, hafif bir ürperti, etrafta uçuşan beyaz parıltılar...
 Gözümün içine giren kar tanesi gülümsetti yüzümü.
Bu sabah da yine bembeyaz bir güne açtım gözlerimi, sabahın erken saatlerinde düştüm yola miniklere resim öğretme amacıyla...
Yine çok çok soğuktu sokaklar, eriyen güzelliklerin geride bıraktığı çamurlar, bata çıka yürüdüm yollarda.
Bugünden itibaren, atölyemizdeki minik öğrenciler için hocalık yapmaya başladım. Peşimde dolanan, hocam hocam diyen sekiz ufaklıkla ilk dersimizi yaptık. Birbirinden farklı sekiz resim, birbirinden farklı onlarca renk ve sonuç olarak ortaya güzel şeyler çıktı.
Bu arada ben de boş durmayıp sabah erken saatte gitmemden faydalanarak bu gördüğünüz kış resmini yaptım. Bu ilk kış manzarası çalışmam. Hazır dışarıda da kar varken, karı tuvale dökmek istedim ve ortaya bu tablo çıktı. Benim içime sindi, umarım siz de beğenmişinizdir.
Şu an çok yorgunum ama mutluyum, tatlı bir yorgunluk üzerimdeki. Parmaklarım da hala boyalı, bu da tatlı bir pasaklılık :)
İşte böyle resimle dolu bir hafta sonu geçirdim, yazımın başında dün sokaklara attım kendimi demiştim ya, yine resim yapmaya gittim. Dün yaptığım resim de beni fazlasıyla mutlu eden bir çalışma oldu, onu da en yakın zamanda paylaşacağım. 
Şimdi herkese güzel renklerle dolu mutlu bir hafta diliyorum...

11 yorum:

  1. Beğendim resmini. Ben de dijital kolaj yaparak kendimi avtuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Profösör, resim adına sanat adına yapılan tüm çalışmalar hoşuma gidiyor benim ayrım yapmıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Resim yapmayı çok isteyen biri olarak kursa başlamıştım ancak daha ikinci haftada -çalışma saatlerim nedeniyle- bırakmak zorunda kaldım. Hala içimde kalan bir istektir... Bu yüzden resimlerle ilgili olan postlarınızı daha zevkle okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de büyük bir zevkle paylaşıyorum resimlerimi :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş resim :) Rengarenk ve de bembeyaz bir hafta geride kalırken kayıp düşmemeye ve hasta olmamaya dikkat lütfen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Prometheus, tabii ki dikkatli olalım kendimize iyi bakalım :)

      Sil
  5. bence çok hoş bir hayat bu.
    resim yapmak ve resim öğretmek.
    kar da hoş.
    resim sanatların en önemlisi bence.
    :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim deeptone
    tüm sanatlar önemli
    evet ama resmin yeri de başka benim için :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel bir tablo bu.
    yetenek sahibi olmak çok hoş bir şey bence. değerini bilmelisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...