14 Ocak 2012 Cumartesi

Sonsuz


Gün bitiyor yavaş yavaş 
Sarıyla turuncunun güzel dansına
Gri burnunu sokuyor, acımasızca
Uzaklarda çatılar, minareler
Koca suların ortasında
İki kayık; biri sana biri bana...
Atlasak birlikte
Hatta boşver ayrı gayrılığı
Aynı kayığa binsek
Birbirimize sarılarak
Kaçsak, gitsek
Nereye olduğunun önemi yok
Sadece gitsek
Güneşin hiç batmadığı
Grinin hiç doğmadığı
Huzurlu diyarlara...
Fonda yine Yaşar mırıldansa
İçinde gemi geçen o şarkılarından
Önemi yok hangisinin olduğu
Sadece fısıldasa...
Üşüsek fırtınada
Sarılsak birbirimize
Huzur musun sen?
Ya ben, mutluluk muyum?
Birbirimizin sonsuzu olsak
Sonsuz sularda
Savrulsak sonsuz diyarlara...

                                         greta

Bir deneme yaptım, kendimce tabloma uygun minik bir şiir, umarım beğenmişinizidir, buraya tık tık yaparak bu hoş şarkıyı da dinleyebilirsiniz herkese sonsuz günler...

11 yorum:

  1. Senden öğreneceğimiz çok şey var..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, mahcup ediyorsunuz beni...

    YanıtlaSil
  3. huzuru bulabılsek keske,cok guzel yazmıssın greta..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim biricit...

    YanıtlaSil
  5. greta.
    çok ilginç ama az önce başka bir arkadaşın blogunda yorumunu görüp sana gelmiştim. senin de bana gelmen ne rastlantı ama.
    :)

    şiir güzel.
    resim ve şiir ne hoş bişi.
    resimde de biraz hüzün var sanki.
    şiirde de.

    insan tek başına bile bi kayığa binip gitse yeter.
    a tabii iki kişi de iyi olur.
    :)

    ve blogun adı da e biçok şey anlatıyo.
    :)

    YanıtlaSil
  6. deeptone, cidden hoş bir rastlantı olmuş, çok sevindim, yorumun için teşekkür ederim.
    evet resimde de şiirde de hüzün var, tüm dileğim hüznü huzura çevirebilmek :)
    e o zaman hoşgeldin bloguma ve bende seninkine tabii ki :)

    YanıtlaSil
  7. hüzün ile huzur bir arada olabilir herhalde.
    :)

    YanıtlaSil
  8. bilmem belki de ama benim isteğim hüzünsüz bir huzur :)

    YanıtlaSil
  9. ha ha ben hep huzurluyumdur.
    sen de öle olmalısın.
    :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel, sevindim senin adına :)
    ama ben bazen hüzünlü oluyorum onun da tadı bir başka :)

    YanıtlaSil
  11. evet tabii çok güzel.
    yağmur şiir özlem vb.
    hüznün tadı başka.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...