27 Ocak 2012 Cuma

Kar ve Hayaller

Yere düşen kar tanesi mi hayaller
Yerle öpüşünce, gerçekle yüzleşince yok olan...
Havadaki kadar beyaz ve temiz
Yere düşünce, yok olup kirlenen...


Bugün, kar tanelerinin karıştığı su kümeleri üzerinde yürürken bir an kendimi yazlık bir yerde, sulanan bahçelerden taşan sulara basar gibi hissettim. Birden içim ısındı. Ayağımda ağır botlar yerine hafif sandaletler, üzerimde kalın kıyafetler yerine ince efil efil elbiseler... Şu an buz kesen parmaklarım yerine suyun ayağıma değmesiyle hissettiğim ferahlık...
Ardından tekrar baktım yerdeki çamurlu sulara, yere düşüp kirlenmek için can atan tanelere, etrafı kaplayan beyaz soğuğa, kışa...
Kar taneleri hızını arttırırken ben de adımlarımı arttırarak daha hızlı yürümeye başladım, bir an önce eve gidip sıcacık hayallere sarılıp ısınmaya...

4 yorum:

  1. Kar yağsın..bırak kar yağsın. Kar yola yağsın.. Sokakta çocuklar yolda kızak kaysın. Biricik dileğim var benim; Gönlümün yıldızı kaymasın.

    YanıtlaSil
  2. kar yağdı bugün ve çok güzeldi

    YanıtlaSil
  3. iyi yapmışsın.
    :)
    bi de happy feet 2 izle bak.
    olağanüstü.
    :)

    YanıtlaSil
  4. ilkini büyük bir keyifle izlemiştim ama ikincisi hakkında pek güzel yorumlar duymadım yine de bir vakit izlenebilir belki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...