7 Şubat 2012 Salı

Bugün'den...

Bugün nasıl rüzgarlıydı biliyor musunuz Ankara? Tüm soğuğunu üfledi sinirli sinirli. Mızmız bir çocuk gibi hırçın, kararsız bir yetişkin gibi yağsam mı yağmasam mı...
Ama ben onun tüm bu huysuzluğuna inat çıktım dışarı.


Öncelikle, sipariş verdiğim tango ayakkabılarını almaya gittim, aslında geçen hafta bitmişti ama ben gezip tozmaktan vakit bulamadım. Bugün gidip aldım sonunda. 
Seçtiğim kumaşı sizlerle paylaşmıştım daha önce, bitmiş hali de işte karşınızda...




Daha sonra da Turkuazımla buluştum, onunla sohbet etmeyi çok özlemişim. Birikmiş onca şeyi anlatmak ve dertleşmek de epeyce uzun sürdü. Yine hüzünlendik, dertlendik, sinirlendik ama en çok güldük, güldük, güldük, yine kahkahalarla güldük kimseye aldırmadan.
Bunlar da Turkuazımın bana minik hediyeleri. Çok çok beğendim...


Yine mutlu bir günü sonluyorum şu dakikalarda. Birazdan yatağıma girip bu mutlu günümü bir de el yazımla günlüğüme not edeceğim, yeni bir kitaba başlayacağım ve uyumadan önce yine günlerin çok hızlı geçtiğine serzenişte bulunup yine mutlu bir güne uyanmak için yavaş yavaş kapatacağım gözlerimi...

6 yorum:

  1. Mutlu anların daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Profösör...

      Sil
  2. Ayakkabılar çok ciciymiş :)

    YanıtlaSil
  3. uykudan önce yaptıkların da pek güzel ama. tango ayakkabısı. hımm dansa da ilgin var yani. mutlu bi günmüş evet. hediyeler cidden hoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deeptone tango yapıyorum
      ben de hediyelerimi çok beğendim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...