19 Şubat 2012 Pazar

Eskişehir - Sergi

Son olarak, Zafer Dilekçi'nin yağlı boya resimlerinden oluşan sergiyi gezdim.
Resimleri izlerken, tanışma fırsatı da bulduğum ressamla sohbet ettim. Kendi hazırladığı tuvallere resim yapan ressamın bana tavsiyesi de tuvallerimi kendimin hazırlaması gerektiği oldu, bunu dikkate alacağım :)



Ben en çok farklı tarzdaki bu resimleri sevdim. Değişik figürler hoşuma gitti. Renklerin canlılığı da dikkat çekici.


 



Gelincikler de oldukça göz alıcı. Gelincik çalışmak çok zevklidir zaten, ben de çok severim ve genelde de hep güzel sonuçlar çıkar ortaya.
Ressamın çalışmalarını buradan da tebrik edip, başarılarının devamın diliyorum kendisine.

İşte böyle sevgili okurlarım, Eskişehir'deki hafta sonumu tiyatro, müzik ve resimle geçirdim. Bir de eğer izlerken uyuyakalmasaydım bir film paylaşacaktım sizlerle ama neyse artık daha sonra izleyip paylaşma sözü vereyim size. 
Bunların dışında; gezdiğim, eğlendiğim, yorulduğum, dinlendiğim, üşüdüğüm, ısındığım, güldüğüm, gülme krizine girdiğim, yediğim, çok çok yediğim, özlediğim, değer bildiğim bir hafta sonu geçirdim.
Umarım sizler de güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir.
Yarın herkesin güzel bir haftaya daha gözlerini açması dileğiyle...

23 yorum:

  1. Sanki bol bol çiğ börek yemişsin gibi ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çiğ börek hiç yemedim başka sefere artık :)

      Sil
    2. Şiddetle tavsiye edilir :))) Kısmet, bi dahaki sefere artık :)

      Sil
    3. ya kilo yapıyo aslında öyle şeyler
      hiç bulaşmamak lazım :)

      Sil
    4. evet haklısın ama arada ufak kaçamaklar da fena olmuyo hani :)))

      bu arada; dinledin mi? :)

      Sil
    5. evet dinledim, Omid 16B'yi daha çok beğendim ama remixsiz hali çok daha güzel bence :)

      Sil
    6. bence de remixsiz hali daha güzel, klibi de süper gerçekten :) ama remixle beraber koptuğumu da itiraf etmeliyim :))

      Sil
    7. remixsiz hali yürekte bi yerlere dokunuyo hüzünlendiriyo insanı

      Sil
    8. Lananın sesi de hakkaten büyüleyici ama hakkını vermek lazım :)

      Sil
    9. hep diorum; lananın sesi, yunan mitolojisinde, ege adalarında sesleriyle denizcileri büyüleyen "sirenler"e benziyor diye :)))

      Sil
    10. ilginç bir benzetme ama olabilir tabii :)

      Sil
    11. olabilir tabiki :) bu arada yazı ile bu yorumları okuyan diğer kişilerin aradaki bağlantıyı çözmeleri oldukça zor olacak gibi :P

      Sil
    12. neyse artık olsun :)

      Sil
    13. senin kendi resimlerinin de yer aldığı bir sergi olacak mı yakın zamanda? ziyaret etmek isteris :)

      Sil
    14. bu döneme bir sergi daha yetiştiremeyiz sanırım ama diğer dönemin başında yani yine yılın sonunda olabilir bir sergi buradan duyururum zaten :)

      Sil
  2. ne güzel dolu dolu bir gezi olmuş bende en yakın zamanda kaçıp gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada lazım böyle küçük kaçamaklar :)

      Sil
  3. Bir Eskişehirli olarak zamanını çok iyi değerlendirdiğini söyleyebilirim :) okudukça okuyası geliyor insanın Eskişehir kokusu geldi burnuma :)))
    http://irituruncubalik.blogspot.com/?zx=6d510a1398822690

    bloguma da beklerim, sevgiler, saygılar, öpücükler :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim
    hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  5. bak bi ressam var sadece gelincik yapıyor.
    nette bulabilirsin.
    adı gelincik ressamı.
    hikmet çetinkaya.
    ankarada.

    bu arada biçok ressam boyasını da kendi üretiyor.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Hikmet Bey, hocamın hocası ayrıca ben de kendisiyle tanışma fırsatı buldum resim üzerine sohbet ettik gerçekten çok başarılı sadece gelincikleri değil yaptığı tüm empresyonist resimler de oldukça başarılı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...