6 Şubat 2012 Pazartesi

Geçen Haftam

Bu hafta üç oyun seyrettim. Tiyatroyu çok sevsem de alsında ben böyle art arda tiyatroya gitmeyi pek sevmiyorum. Aynı oyunu bir kez daha izleme huyum pek olmadığı için, oyunları bitireceğim diye korkuyorum ama bu hafta, tatili de fırsat bilerek tadını çıkara çıkara doyasıya oyun izledim.


Kartpostallar aldım. Hepsi sırayla gönderilmeyi bekliyor.

Bunlar da PTT'nin sevgililer günü özel kartpostalları. Bunlardan da bir sürü aldım, yazıp yazıp yakınımdaki tüm sevdiceklere yolluyacağım :)

Kardeşimin hediyesi bu güzel baykuşu çok çok sevdim, hiç boynumdan çıkarmadım bu hafta.

Bunların dışında, saçlarımı kestirdim bu hafta. Evet, ne zamandır aklımdaydı ama erkekler gibi haydi hop gideyim saçlarımı kestireyim diyemiyoruz maalesef biz. Uzunca süre düşündükten sonra sonunda kestirdim ama şu an farkettim ki, çok azıcık kestirmişim yani anlayacağınız yine kıyamadım. Neyse olsun, zaten ilerde yaş alınca istesem de böyle uzun uzun savuramayacağım buklelerimi. Laf aramızda, belli bir yaşa gelen kadınlarda uzun saçtan pek hoşlanmıyorum.
Haftanın çoğunda arkadaşlarımla vakit geçirdim, onlarla dinledim.
Yine çok çikolata yedim.

 İşte böyle; gezdim, tozdum, koştum, yürüdüm, yoruldum, üşüdüm, yedim, çok çok yedim, üzüldüm, içtim, korktum, ağladım, güldüm, çok güldüm, çok çok güldüm ve hala gülüyorum. Hayat, senin her anını doyasıya yaşamak için ben hep gülüyorum...

12 yorum:

  1. Geçen hafta deli gibi evde temizlik yaptım ben de . Bütün fazlalıkları evden çıkattım. Kitaplarımı bağışladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke haberim olsaydı, karıştırmak isterdim kitapları :)

      Sil
  2. hep gül canım , gülümsemen solmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, kimsenin yüzünde gülücükler eksik olmasın :)

      Sil
  3. ay ne güzel geçirmişsin valla bende ot gibi geçirdim sölemesi ayıptır =)
    şu baykuş kolyene bayıldım, bende de var ama az daha minnak =p
    bu arada kartpostal almayalı o kadar zaman olmuş ki afalladım resmen, ne güzel ya..
    Ve saçlarını da güle güle uzat canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kucukkurbam :)
      sen nerelerdeydin özlettin kendini...

      Sil
  4. öncelikle teşekkür ederim güzel yorumların için hoşgeldin :))
    blogunu gezerken bolca gülümsedim; tiyatro seven, kartpostallara bayılan, şeker ve tuzluyu bir arada yiyen, banyo yaparken müzik sesini eksik etmeyen birinin daha olması ne mutlu :D

    ps: ptt kartlarını kitapçılardan vs alabiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de hoşgeldin :)
      aa ne kadar güzel böyle ortak noktalarımızın olmasına sevindim :)
      ptt kartları postanelerde var hem de ücretsiz, kartpostal bizden göndermesi sizden sloganıyla istediğiniz kadar almanıza izin veriyorlar :)

      Sil
  5. tiyatro güzeldir, kartpostal da öyle :) şu kartpostal gönderme işi vardı, yapıyorsun onu hala dimi? ben de bir arkadaşıma söyledim, onunla birlikte deneyeceğim galiba :)

    tesadüf şu ki ben de bugün yine saçlarımı kestirdim :) iki hafta önce kestirmiştim halbuki ama bir türlü içime sinmeyen önlerini düzelttirdim yine :) erkekler gibi hop kestirmek, bu dünyanın en zor işi :) benim kestirme sürecim, düşünceyle birlikte bir ayı buluyor:) zor iş bizimkisi :)

    hep gül olur mu, içten gül, yürekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıyorum çalıkuşu, ikinci kartımı da gönderdim merakla bana kartpostalların gelmesini bekliyorum :)
      evet yahu pek zor bizim saç konusundaki işimiz :)
      sen de hep gül, sen de hep içten, yürekten :)

      Sil
  6. ne güzeeel şeyler yapmışsın.
    kısa saç bence daa iyi.
    fransızlar da sever ya.
    kartpostallar iyice girdi gündelik yaşamına.
    :)
    tiyatro ve resim ve okul yeter bence güzel bi yaşam için.
    keyiflisin ne güzel.
    :)

    bi de, baykuş çok güzel ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim deeptone
      ben uzun saç sevenlerdenim :)
      evet artık gördüğüm her yerden kartpostal alıyorum :) ama gönderdiklerim ulaştı mı hiç bir bilgim yok, bir yerde bir yanlışlık mı yaptım acaba diye düşünmeye başladım hafiften :)
      evet ben de çok sevdim baykuşumu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...