16 Şubat 2012 Perşembe

Hafta biterken...


Bu akşam, okul sonrası sinema keyfi yaptık diye yazmayı çok isterdim ama ne yazık ki, izlemek istediğimiz filmlerin başına bir şeyler gelmesi bizi bu durumdan mahrum bıraktı. Birinin makinistine bir şey olmuş, diğerinin filmi döndüren aleti kopmuş, bilmem ne bilmem ne... Şansımızı çok fazla zorlamayalım dedik ve sinema keyfinden vazgeçip hoş bir akşam yemeği yedik hep birlikte. Ardından da karşı koyulamaz lezzetteki tatlılarımızı  tadını çıkara çıkara yiyerek sohbet ettik. Çok sevdiğim üç arkadaşımla hoş bir akşam geçirdik...
Okul, çok yoğun bir şekilde başladı. İlk günden quizler, uzun uzun dersler, laboratuvarlar... Anladım ki, hiç özlememişim okulu ama hala ders çalışma isteğimi korumaya çalışıyorum :)
Bu yoğunluk arasında, dün akşam yaptığım ufak tangolarla eğlenmeye çalıştım. 
Üzerime çöken yorgunlukla bu haftayı tamamlamak üzereyken yarın okul çıkışı Eskişehir'e gidiyorum. Küçük bir hafta sonu kaçamağı; biraz dağıtmak, eğlenmek, biraz da kafa dinlemek...
Şimdi bavulumu hazırlayıp, dışarıdaki beyaz güzelliğin soğukluğuna nispet sıcacık yatağıma girip büyük bir itinayla ojelerimi süreceğim ve muhtemelen kurumasını bekleyemeden uyuyakalacağım..
Şimdiden herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum...

11 yorum:

  1. yakın arkadaşlarla sohbet sinemadan daha iyi gelmiştir belki. neye niyet, neye kısmet:)

    daha ilk haftadan bu ne yoğunluk, neden bu kadar hızlı başladı dersleriniz ki? biz doğru düzgün başlayamadık bile, pek bir memnunum bu durumdan :)

    Ankara'ya çok mu yakın Eskişehir? ne güzel kaçamak yapmak iyidir, kafan dağılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yakın bir buçuk saatçik :)
      teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  2. kacamak yapmak, bazen iyi geliyor insana ! sizlerede iyi hafta sonu canim :) ya bu yorum kanitlama sozleri ne ? bu kadar uzun !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorumunuz için ama herkes dilediği gibi yorum yapmakta özgür değil mi tatlı tatlı yorumlaşalım gerek yok gerginliğe :)

      Sil
  3. güle güle git, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  4. Öğrenciyken okula lanet ederdim hemen her gün. Ama şimdi o günlerimi o kadar arıyorum ki... Öğrenciliğin keyfini çıkar tatlım; üniversite yılları ne yazık ki bir daha geri gelmiyor :((
    P.S: İyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet düş kızım farkındayım bunun ve hızlı hızlı geçen zamana hafiften üzülüyorum neyse ama kalan günleri doyasıya yaşamak lazım :)
      çok teşekkürler canım :)

      Sil
  5. yani daha soğuğa gidiyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. umarım neşen yerindedir.
    eskişehir nefis bi yer. öğrenci cenneti.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, Eskşehir o kadar soğuktu ki, hiç bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum.
      neşem fazlasıyla yerindeydi birer birer paylaşıcam neler yaptığımı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...