6 Şubat 2012 Pazartesi

Haftanın Resimleri

Bu hafta atölyedeki tüm yarım resimlerimi de tamamlayıp hepsini getirdim eve. Şu an evin merdivenlerinin basamaklarında birer birer dizili hepsi, kurumayı bekliyor. 
İşte bu haftaki resimlerimden bazıları...



Ben kayık resimlerini, daha doğrusu kayıp yapmayı çok seviyorum. Çok fazla kayık resmi çalışmama rağmen yine de severek yapıyorum her seferinde. Bu da uzun zamandır tamamlanmayı bekliyordu ve sonunda bitti. Sazlıkların arasında iki kayık, çok sevdim ben bu resmimi...


Ben kuşları pek sevmem, kanat çırpışları biraz ürkütür beni ama doğadaki en güzel renklere sahip canlılardandır kuşlar. Bir kuş resmi yapmaya, onların güzelliklerini tuvale aktarmaya çok hevesliydim ve geçtiğimiz hafta bu kuş resmini yaptım. İlk defa bu tarz bir resim yaptım, o yüzden mi bilmiyorum ama biraz acemice geldi bana ve çok fazla hoşuma gitmedi. Yine de ileride üzerinde daha çok çalışıp daha güzellerini yapabileceğime inanıyorum...

İşte bunlar da bu haftanın resimleriydi. 
Herkese renklerle dolu, mutlu günler diliyorum :)

12 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar..:)
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ben yağlı boyayı nedense kendim bir iki resim yaptım ama alışamadım. Ama suluboya çok yaptım. Seninkiler çok güzel..

    YanıtlaSil
  3. sulu boya çok daha zor diye biliyorum, her türlüsü güzel ama resmin, sulu boya resimleri de çok beğeniyorum ve çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. ama bunlar muhteşem :)
    resimden teknik olarak anlamam ama görsellik mükemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çalıkuşu :)

      Sil
  5. doğa, natürmort yapmak daha keyifli değil mi sanırım.
    ev doldumu ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. natürmort pek sevmiyorum çok da çalışmadım ama manzara resimlerini seviyorum
      dolmaz mı her yer doldu, satmak lazım bunları :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...