26 Şubat 2012 Pazar

İçimdeki Kelebek


Bu sabah çok mutsuz başladım güne; içimde bir sıkıntı, nedensiz yere kendimi yeyip bitirdim...
Sıkıntımı geçirmek için sabah sabah günlüğüme döktüm içimi, ki hiç huyum değildir genelde gece uyumadan önce yatağıma girip yazarım, biraz sakinleşsem de tam olarak geçmedi sıkıntım.
Sonra da bu resmi yaptım ve aklımı kurcalayan tüm düşünceleri unuttum. Bilmiyorum bundan kaçıncı kez bahsediyorum ama ben resim yaparken hiç bir şey düşünmüyorum. Kendim bile hayret ediyorum bu duruma, ne kadar sıkıntılı olsam da boyalarla dans ederken sanki uçup gidiyor tüm düşünceler beynimden yüreğimden. Resim bittikten sonra soruyorum kendi kendime, ne düşündüm resmi yaparken diye; yok, hiç bir cevabım yok bu soruya. Bugün bu kelebeği yaparken de aynı şey oldu, her şeyi unuttum. İçimde büyüyen tüm sıkıntıları bu kelebeğe döktüm ve uçurdum gitti...

10 yorum:

  1. Ne güzel bir kelebek bu çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  2. bende resim yaparken her şeyi unutuyorum. :)
    kelebekler güzeldir.
    senin kelebeğin de çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle insanı dinlendiren bir şey :)
      çok teşekkürler simgecim :)

      Sil
  3. Jason Mraz'ın Butterfly die de bir şarkısı var, o da güzeldir :) Sıkıntılarını yolladığın iyi olmuş, tutmayasın içinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum şarkıyı ama dinlicem
      evet rahatladım :)

      Sil
  4. bende cok beğendım umarım moralın duzelmıstır:)
    bu arada mımledım senı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzeldi düzeldi :)
      teşekkürler biricitcim en yakın zamanda cevaplayacağım :)

      Sil
  5. ama o zaman çok sık resim yapsana. herhalde seni en mutlu eden şey olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
  6. beni en cok mutlu eden seylerden biri diyelim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...