24 Şubat 2012 Cuma

Papağan uçtu uçtu kondu

Bugün güne mutlu bir haberle başladım. İlk kartpostalım gitmesi gereken yere ulaşmış. Size daha önce Postcrossing'ten bahsetmiştim. Öğrenir öğrenmez üye olup ilk kartımı postalamıştım ama bu ulaşan kartpostal, ilk gönderdiğim değil, ikinci gönderdiğim. İlk kartpostalı neredeyse bir ay önce gönderdim, ben bu işi beceremedim herhalde deyip artık ümidi kesmiştim ki, bugün gelen maille birden mutlu oldum. Kartı gönderdiğim kişi bana teşekkür mesajı göndermiş ve gönderdiğim kartpostalın şimdiye kadar gördüğü en güzel kartpostal ve en sevdiği kartpostal olduğunu yazmış, çok mutlu olmuş. İlgi alanlarını okuduğumda papağanları çok sevdiğini görmüştüm ve ben de sürpriz olarak bir papağan çizmiştim, çizdiğim bu papağanı çok çok beğenmiş ve bana teşekkür etmiş.
İşte, Belarus'a uçurduğum papağanım...



Gönderdiğim kartın ulaşmasının mutluluğu dışında diğer bir mutluluk da, şimdi benim de ilk kartpostalıma kavuşmama çok az kalmış olması, büyük bir heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum bu anı :)
Ama Rusya'ya gönderdiğim ilk kartpostaldan hala haber yok. Gönderdiğim kişiyle iletişime geçtim daha ulaşmamış ama endişelenmemem gerektiğini söyledi Rusya'da postalar pek iyi çalışmazmış, bir keresinde kartın eline ulaşması 50 gün sürmüş. Bu biraz içimi rahatlattı, şimdi bu kartın da bir an önce ulaşmasını bekliyorum. Yine çok mutlu olacağım, bir de ona çizdiğim pengueni beğenirse daha da mutlu olacağım.

Hiç tanımadığım insanları mutlu etme düşüncesi, beni o kadar çok mutlu ediyor ki. Sanırım Postcrossing'e başlamamın en büyük nedenleri arasında bu var. Evet kartpostalları seviyorum, neredeyse unutulmuş olan posta alışkanlığını da devam ettirmek istiyorum ama ben insanlara sadece kart göndermiyorum; sevdikleri şeyleri elimden geldiği kadarıyla çizip kart ellerine geçtiğinde onlara iki kat mutluluk yaşatmak istiyorum. Yüzlerindeki o kocaman mutluluk ifadesini düşünmek bile benim yüzümü gülümsetiyor ve böylece ben daha da çok mutlu olmuş oluyorum.

Bunlar da geçen hafta sonu Eskişehir'den aldığım kartpostallar. Şimdi hepsi birer birer gönderilmeyi bekliyor tabii arkasına çizeceğim minik sürprizlerle :)


14 yorum:

  1. bravo.. ne güzel ne yüce gönüllülük hiç tanımadığın insanları sevindirmekten mutlu olmak.. harika bir yürek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, bloguma hoşgeldin :)

      Sil
  2. Ben de istiyorum.ben de ben de..=)
    senin sanatına hayranım sevgili bayan.Bülbül olsun mesela..
    ellerine sağlık,birilerini mutlu edebildiğin için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ladycim, ben de senin bende olmayan yanlarına hayranım :)
      ya ben de istiyorum blogumda böyle aktiviteler yapmayı, belki beni mutlu eden okuyucularıma böyle sürprizli kartpostallar yollayabilirim, başta da sen olmak üzere tabii ki :)
      çok sağol tekrar...

      Sil
    2. aman efendim,latife ediyorum..senin sanatın,yollamış kadar oldun hem..çok sevindim :)
      resim yapan ellerin incinmesin,hep öyle narin ve asil kalsın..

      Sil
    3. çok teşekkür ediyorum ladycim
      güzel yorumlarınla mutlu ettin yine beni :)

      Sil
  3. çok hoş ama kendin çizmen kartın arkasına onun sevdiği bi şeyi. seni romantik seniii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romantizm güzel şey, ne yalan söyleyeyim seviyorum :)

      Sil
  4. mektuplaşmak da bunun kadar güzell :)
    hiç tanımadığın birilerini mutlu ediyorsun, bu mükemmel birşey ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mektuplaşmak da çok güzel ama işte ne yazık ki kalmadı artık böyle şeyler...

      Sil
  5. ay ne hoş ya=)
    keşke ben de cesaret edip yapabilsem bişiiler ama bildiğin tembel tenekeyim =)
    insanları mutlu etmek ve hatta onların mutluluğuna şahit olmak bence her şeyden güzel.
    takdir ettim gerçekten, ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kucukkurbacım insanın içini mutlulukla kaplatan bir olay :)
      çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için :)

      Sil
  6. Canımın içi postcrossing'i sevmene çoook sevindim doğrusu mutlu oluyorum böyle görünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım senin sayende başladım çoook teşekkür ediyorum tekrar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...