13 Şubat 2012 Pazartesi

Tatile veda

Herkese merhaba, keyifler yerindedir umarım. Bana sorarsanız, yerinde sanırım :)
Bugünün tarihi itibariyle okulum başlamış bulunuyor ama benim Pazartesi günlerim boş yani artık Pazar sıkıntılarını yaşamayacağım ama bunun yerine Pazartesi sıkıntısı yaşamam çok muhtemel :)
Bugün son tatil günümün tadını; geç kalkıp yatakta kitap okuyarak, upuzun bir kahvaltı yaparak, bolca müzik dinleyerek ve dans ederek çıkardım.
Tatil boyunca her gün yazmaya, benliğimde beğeni bırakan her şeyi paylaşmaya çalıştım. Tatil başlamadan önce, tatili kendime yetiremeyeceğimi düşünmüştüm ve düşündüğüm gibi oldu. Her gün yazmama rağmen, yine yazılmayı bekleyen bir dolu şey biriktirdim. 
Yarın okula başlamamla, biraz uzaklaşmak istiyorum buralardan. Biraz ortalıktan kaybolup, derslere yoğunlaşmak... Bu kayboluş, kişisel şeyler yazmamakla ilgili ama yani yine gittiğim, gördüğüm, beğendiğim şeyleri paylaşacağım sizlerle. 
Evet, biraz yorulduğumu hissediyorum bu aralar ve nedenini bilmediğim bir ders çalışma isteği var içimde, umarım bu isteğim uzun sürer :)
Pazartesi günümü boşalttım ama yoğun bir dönem bekliyor beni. Umarım güzel bir dönem olur.
Bugün, en sevdiğim radyo kanallarında bol bol Whitney Houston çaldı, ben de büyük bir zevkle dinledim. Bizi üzen bu güzel sesle vedalaşmak zor, onu dinleyerek şarkılarını söyleyerek yaşatacak onu tüm sevenleri.
Ve tüm Grammy ödüllerini toplayan Adele'i dinledim gün boyu. 
Şimdi bu iki güzel sesin hoş parçalarıyla tatilimi sonlandırıyorum ve herkese mutlu bir hafta diliyorum...



15 yorum:

  1. uzak kalma blogtan ama. ders de çalış tabi. içini karartmayayım ama acı gerçekle seni yüzleştirmeliyim. her dönem başı öğrencilerde ders çalışma hevesi uyanır ama birkaç güne geçiyor bak, yaşayıp gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın çalıkuşu ben de bunun bilincindeyim ama hevesimi kırmamaya gayret ediyorum :)

      Sil
    2. ben kırdım mı yoksa hevesini :(

      Sil
    3. olur mu öyle şey kırmadın tabii ki, zaten kırılırsa kendimden kaynaklanır bu :)

      Sil
    4. peki o zaman :) şevkini hiç kırmayayım ben yine de :)

      Sil
  2. adelenin sesine bayılıyorum, whitney içinse söylenecek pek bişi yok aslında.. :/
    bu ara kime sorsam yorgun hissediyor kendini -ben de dahil- sanırım mevsim dengesizliği de buna etken...
    umarım herşey yolunda gider, derslerin olsun psikolojin olsun =)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ediyorum canım :)
    yoğun başladım döneme ama güzel geçsin de tek isteğim o :)

    YanıtlaSil
  4. Sana nasıl ulaşabilirim acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulaşmak derken nasıl yani? :)

      Sil
    2. Ulaşmak derken bir mail adresi olabilir öncelikle mesela :)

      Sil
    3. mail adresi diyosun, ama buraya yazarsam herkes görür dimi :)

      Sil
    4. benim bloğa yazabilirsin :)

      Sil
    5. gerek yok böyle şeylere...

      Sil
  5. yazılarını okumuş ama yorum yapmamıştım.
    derslerinde kolaylıklar.
    ders çalışma isteğin kaybolmadan asıl bari derslerine.
    adele ne ses dimi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adele'in sesine hayranım tabii ki :)
      teşekkürler tüm iyi dileklerin için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...