23 Mart 2012 Cuma

Bir haftayı daha bitirirken

Bahar güneşinin havayı ılık ılık ısıtıp etrafı usulca ışıldattığı bu güzel akşam üstünden herkese kocaman bir merhaba!
Hafta boyunca içimdeki kelebekler suskun kaldı ama çok özlediler sizinle konuşmayı.
Dopdolu bir hafta geçirdim. Sınav stresleri arasına sıkışmış film haftası ilan edebilirim bu haftayı ya da tam tersi :)
Bu yılki Ankara film festivalinden sekiz film izledim, bu yazdığım durum bilgilendirmesinin sonrasında izlediğim filmleri uzun uzun anlatacağım sizlere.
İyileştim bu arada hafif atlattım yani anneciğimin yaptığı bol vitaminli ıhlamurlar sağolsun :) Sınavlarımın başladığından bahsetmiştim size, evet iki tanesi geride kaldı. Okul sonrası her gün aynı arkadaşlarımla, aynı cafede, aynı masada yeni favori içeceğim chai tea latte paper mint ile ders çalıştık hafta boyu. Bu ders çalışmaların öncesine ve sonrasına da filmleri sıkıştırdım. Baharın ılıklığını hissettirdiği ışıltılı akşamlarda evin yolunu tuttum. Küçük mızıkacı çocuğun tatlı sesine gülümsedim, bozukluklarımı küçük kutusuna bıraktım. Yeni biriyle tanışmaya çok yakın olduğumu hissettim, olmadı önemsemedim. Geceleri okuduğum kitapta gördüm yüzünü, gözlerim doldu hafif, sonra uyudum unuttum mutlu günlere açtım gözümü. İlkbaharın yüzümü gülümsetmesine izin verdim.
Bugün ders çıkışı da ver elini Ankara kitap fuarı ama sonuç büyük bir hüsran. Hiç kitap almadım. Kitapçılardan hiçbir farkı yok, çok az indirim yapıyorlar. Bir de ben internetten kitap almaya çok alışmışım, çok daha uygun fiyata bir dolu kitap alabileceğimi bildiğim için kitaplara gitmedi hiç elim. Zaten genelde fuarlarda böyle bir sorun yaşanıyor, tek güzel yanının yazarlarla iletişime geçip kitaplarımızı imzalatabilmek olduğunu düşünüyorum ama ben bugün ne yazık ki hiç bir yazarla karşılaşmadım. Kitapların arasında ufak bir yolculuk yapıp sadece kitap ayraçları alarak bitirdim gezimi. Diğer bir eleştirim de kitap ayraçları konusunda, koca fuarda sadece birkaç stantta vardı, onlar da her yerde bulabileceğimiz türden. Lütfen daha çok katılım olsun bu yönde ve böylelikle kitap ayracıseverleri de mutlu etsinler :) Fuarın en güzel standı kuşkusuz Uykusuz standıydı. Çeşit oldukça fazla ve fiyatlar gerçekten dışarıya göre çok çok ucuz. Eğer bu mizah dergisinin takipçisiyseniz mutlaka uğrayın derim. Bugün açılan fuar, 1 Nisan tarihine kadar Atatürk Kültür Merkezi'nde kitapseverleri ağırlamaya devam edecek.
İşte böyle sevgili okuyucularım, biraz önce geldiğim evimde yatağıma uzanmış tüm haftanın yorgunluğunu çıkarmaya çalışırken geride kalan haftanın küçük bir özetini geçtim sizlere. Bu dinlenmenin kalıcı olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz ama haftaya çok daha yoğun günler beni bekliyor. Çalışmak çalışmak ve arada sizlere yazmak :) Şimdiden keyifli bir hafta sonu ve güzel bir hafta diliyorum sizlere...

6 yorum:

  1. kitap fuarı yazarlarla tanışmak için iyi ki zaten. fiyatlar düşmüyor pek fazla maalesef ki. iki kere internetten aldım kitap, toplu olarak. daha kolay oluyor, biraz daha uygun ama gezip almak daha eğlenceli. çabuk bitsin orda fuar, buraya gelmesini bekliyorum ne zamandır :)

    sınavların bitti mi? geçmiş olsun. bizim taa nisanda. taa diyorum, çok uzakta gibi dursun, hiç gelmesin o günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kitapçıları gezmeyi çok seviyorum sonra gelip internetten sipariş veriyorum toplu olarak, kargo geldiği andaki mutluluk paha biçilemez :)
      ne yazık ki sınavlarım bitmedi daha haftaya 3 tane daha var sonra da teker teker başlayınca bir daha bitmez :)
      sana da şimdiden kolaylıklar :)

      Sil
  2. kargo beklemek güzeldir ama :)

    sana da başarılar ve kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  3. haftaya kolaylıklar.
    daa az film daa çok çalış ama haftaya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      bu sefer başımı kaldırmaya bile fırsatım olmayacak :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...