18 Mart 2012 Pazar

Bir tablo sevgi


Sen gelince kapının önüne, önce pencereden bakar sonra koşa koşa çıkarım balkona. Kocaman gülümseyip heyecanlı heyecanlı el sallarım sana. Hemen geliyorum deyip, eski evin ahşap merdivenlerinde ayağımın çıkardığı tık tıklarla tatlı bir telaş içinde inerim aşağıya. Alelacele terliklerimi çıkarır geçiriveririm pabuçlarımı ayaklarıma. Ardından da kapıyı açar, hızlıca çekip koşarım sana. Hiç konuşmadan kocaman sarılıp öperim seni, gülümseriz birbirimize, ellerimiz birleşir, gökyüzünün maviliğini içimizde hissederiz. Yavaş adımlarla yürümeye başlarız, arada birbirimize dönüp güneşin aydınlattığı yüzlerimize bakıp gözlerimizi ışıldatırız, mutluluğumuzu hissederiz. Sonra da yolun ilerisindeki koca ağaçtan sağa dönüp sevgi çerçevesinden çıkar, kayboluruz kendi mutluluğumuzda...

8 yorum:

  1. yine bir resim yine bir hikaye...küçücük bir paragraf halbuki...aldı götürdü beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim beğenmene canımcım :)

      Sil
  2. baharı hissettiren şu pazartesi gününde ne iyi geldi, gözlerimi kapatıp bir an bile olsa canlandırdım...
    umarım hepimiz kendi mutluluğumuzda kayboluruz gretacım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, kocaman mutluluklar diliyorum sana :)

      Sil
  3. anlattığın an gözümün önüne geldi.

    tablo yine çok güzel. bu evden çıkıp ben koştum sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol çalıkışu, ne güzel hissettirebilmiş olmam :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...