26 Mart 2012 Pazartesi

Değdi Saçlarıma Bahar Gülleri

Ilıklığın iyice kendini hissettirdiği güzelim hafta sonunu maalesef evde ders çalışarak geçirdim, bırak adımımı kafamı bile camdan dışarı çıkarmadım.
Pazartesi günleri de dersim yok biliyorsunuz, yine akşama kadar ders çalıştım. Akşam olunca da sevgili arkadaşımın Türk Sanat Müziği korosunu dinlemeye gittim. Evet efendim yazının başlığı bu nedenledir. 
Ruhumu besledikten sonra gece eve dönerken ben de baharı içimde hissettim benim de saçlarıma değdi bahar gülleri. Nasıl ısınmış hava, ılık bir bahar akşamında şarkılar mırıldanarak mutlu mutlu girdim eve.
Bir sürü yazmam gereken mim var, ödülüm var. Hepsi aklımda hiç merak etmeyin ama şimdi gidip yine ders çalışmam gerekiyor. Yarın sabah sınavım var sonra da kütüphane beni bekler. Başarı dileklerinizi duyar gibiyim şimdiden çok teşekkürler hepinize. Ben de sınavı olan herkese kocamaaan başarılar diliyorum, sınav derdi olmayanlara da güzel bir hafta diliyorum. 
Bu hoş resim de ressam Vladimir Gusev'e ait, belirtmeden geçmeyeyim.
Öpücükler yolluyorum herkese....

6 yorum:

  1. Sinavinda basarilar diliyorum, Turk Sanat muzigi korosuna gitmene ozendim, bazen o sarkilarda ruhum baska zamanlara gidiyor, ve keske o sozlerin yazildigi zamanlarda yasasaydim diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, evet bi ayrı o dönemin şarkıları

      Sil
  2. başarılar, kolaylıklar, derler ya allah zihin açıklığı versin.
    böle işte bu bazen zamanımız olmaz.
    ama dersler de önemli değil mi.
    hep gezsek baharda ondan da sıkılırız.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deeptone her şeyin ayrı bir zamanı aynı zamanda da tadı var :)

      Sil
  3. Ben yeni atlattım sınav haftasını anlıyorum seni çok iyi.Başarılar diliyorum sınavlarında :)
    Havaların ısınması insanın içini ısıtıyor gerçekten de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      sınavların boğuculuğuna inat baharın güzelliğini yaşamak lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...