23 Nisan 2012 Pazartesi

23 Nisan

Buugün 23 Nisaaan heep neşeylee doluyoor insaaan...
Evet okurlar günlerin en güzeli, en neşelisi bugün...
Çocukların, çocuk kalanların, sevenlerin, sevilenlerin, herkesin bayramı bugün...
23 Nisan deyince benim ilk aklıma gelen, okuldaki coşkulu tören sonrası babamın aldığı boyalı uçan balonlar...
Ne çok severdim o balonları, sadece 23 Nisan'a özel olduğunu zannederdim.
Evin içinde dolandırır dururdum, gece de odamda durmasını isterdim ama zararlı diye geceyi ayrı geçirirdik 23 Nisan aşkımla...
Sabah uyandığımda biraz şeklinin bozulduğunu, pörsüdüğünü görünce üzülürdüm.
Üzerinden birkaç gün geçtikten sonra iyice sönüp inerdi aşağıya.
Anlayacağınız kısa süreli bir aşktı bizimkisi...
Ama hala unutmam kendilerini anarım her 23 Nisan'da :)
Bir de şimdi bulunmuyor onlardan, çok daha cafcaflıları var ama hiçbiri tutmaz o boyaya batırılmış uçan balonun yerini.
Resmini de bulamadım o balonların, bunlarla idare ediverin sevgili okurlar...
Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutlayarak Ankaralı takipçilerime küçük bir rica da bulunmak istiyorum. Bu yıl 8. düzenlenen Devlet Tiyatroları, Ankara Küçük Hanımlar Küçük Beyler Uluslararası Çocuk Tiyatroları Festivali'ne bir bilet alıp çocuğunuzla güzel bir gün geçirin. Sadece çocuklar için olduğunu düşünmeyin, dünyanın her yerinden gelen farklı tiyatro topluluklarını izleme fırsatı bulacağınız bu festivale bir büyük olarak kendiniz de katılabilirsiniz. Festival programına da şuradan bakabilirsiniz. 
Hadi ne duruyorsunuz, biletler bitecek, çabuk olun.
:)

14 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın öyle :)
    23 nisan kutlamaları insana bir mutluluk getiriyor üşürdük filan ama seve seve kutlardık hepimizin bayramı kutlu olsun:)
    Ankara'da olsaydım gitmek isterdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      evet, hep bir mutluluktur 23 Nisan :)

      Sil
  2. 23 Nisan Bayramında çocuklar büyüklerin ellerinden öpmeli. Büyükler de çocuklara harçlık vermeli ve hediyeler almalı..

    YanıtlaSil
  3. o balon askı buyuyuncede gecmıo:))
    bayramımız kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün The Dreamers'ı izledim; Eva Green Greta Garbo'nun bir filmine öykünüyordu ve o filmdeki gibi davranıyordu ara ara o filmden parçalar da gösteriliyordu filmin içinde. Hem Greta hem de Eva olunca işin içinde sen geldin aklıma, uzun süredir yazamamıştım, iyisindir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne kadar mutlu etti bu yorum beni :)
      Dreamers'ı çok duydum tabii ki ama hiç izleme fırsatım olmadı Greta'ya öykündüğünü bilmiyordum o zaman şimdi mutlaka izlemeliyim bu filmi :)
      çok teşekkür ederim koşuşturmayla geçiyor günlerim fırsat bulduğumda her anda da bloguma koşuyorum :)
      evet, sen baya uzak kaldın buralardan umarım sen de iyisindir :)

      Sil
    2. :)) mutlu olduğuna çok sevindim :D
      benim de oldukça yoğun ve koşuşturmacayla geçtiği için fazla ilgilnemiyorum bloglarla falan ama olsun napalım artık :)
      Dreamers'la ilgili de iyi ya da kötü diye bir yorum yapmayayım çünkü film ilginç bir film gerçekten, izleyince ne demek istediğimi anlarsın sanırım :)
      Dikkat et kendine, görüşmek üzere...

      Sil
    3. en yakın zamanda izleyip yorumda bulunmak dileğiyle :)
      sen de kendine iyi bak...

      Sil
  5. ne güzeeeel yazmışsın yine.
    balonlar ne güzeldir değil mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler deeptone
      evet balonlar öyle güzeldir ki, çok sevilir onlar :)

      Sil
  6. bayıldım ya ancak bu kadar güzel anlatabilirdin gretacım çok keyifliydi =)
    geç olsa da çocukların ve ruhu çocuk olanların yirmiüç nisanı kutlu mutlu olsun. hep görelim yirmiüç nisanlar =)
    öperim ki seni de! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kucukkurbacım
      her günümüz 23 Nisan çoşkusuyla geçsin...
      ben de öperim seni :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...