21 Nisan 2012 Cumartesi

Bu hafta...

Bu resmi yaptım, içimdeki flamingosever kelebeklere bir selam gönderdim.

Rusya'dan gelen bu sevimli kartpostalı fazlasıyla beğendim.

Bu kitabın içine düştüm, bitecek diye okumaya kıyamaz oldum.

Kendimi kötü hissettiğim anlarda bir kart seçtim.

Devlet Opera ve Balesi'nin Modern Dans Topluluğunun Bir Yaz Gecesi Rüyası adlı temsilini izlemeye gittim. Beğensem de, hayatımda ilk defa modern dans izlediğim için yorum yapamadım.

Okulumdaki resim sergisinde dereceye giren resimlerin düzenlenmesine yardımcı oldum.
Okulum için yaptığım resmin. "Bu tablo 3. sınıf öğrencisi Greta tarafından yapılmış ve bölümümüze hediye edilmiştir"  yazısıyla duvara asıldığını görünce mutlu oldum.
Hayatımda ilk defa origami yaptım, çok da keyif aldım, yakında bu hobiye dadanırsam hiç şaşırmayacağımı düşündüm.
Her zaman önünden geçip girmeye bir türlü cesaret edemediğim sahafa girdim; dedeme ve kardeşime kitaplar aldım.
Waffle canavarına dönüştüm, tadına doyamadım, yedikçe yedim; kilo aldığımı hissettim. Şu an bu yazıyı okuyan güzel Waffle yapan insana selam gönderdim.
Okulda, dondurma eşliğinde bu yılın ilk çimenlere uzanışını yaptım. 
Rüyamda, yağlı boya tüpünün içinden çıkan "ayrılık sana yakışmadı" notuna şaşarak uyandım.
Uslu bir çocuk olmayı denedim, şirinleri göremedim...

13 yorum:

  1. tablo harikaa olmuşş.
    kartpostala da ayrı bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. tablo yine çok güzel. senin adına yaşayacak okulunda ne güzel.

    Bir de Baktım Yoksun'u okuyorsun, okumuştum,çok güzel bir kitap. ben de Kediler Güzel Uyanır'ı okuyorum. sen de onu okumuştun :)

    uslu çocuk olmak yetmiyor sanırım şirinleri görmek için :) tecrübeyle sabittir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çalıkuşu
      evet Yekta Kopan her zamanki gibi duygulara tercüman oluyor, seviyorum bu adamın kitaplarını :)
      haklısın, usluluktan ötesi gerekiyor galiba :)

      Sil
    2. güzel kitaplar yazıyor, hatta bugün iki kitabımı imzalattım :)

      Sil
    3. aa senin adına çok sevindim bu fırsatı ben de yakalamak isterdim :)

      Sil
    4. :)

      fuarda imzalattım. Ankara'daki fuar bitmiş olmalı. ama Ankara'ya yazarlar daha sık gelir herhalde. belki başka zaman yakalarsın bu fırsatı sen de :)

      Sil
  3. çok özeniyorum sana dolu dolu geçiriyorsun haftalarını :)
    bu arada tabloya bayıldımmmmm.gerçekten harika
    kart da çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim :)
      evet ya kart benim de çok hoşuma gitti buralarda bulunmuyor böyleleri :)

      Sil
  4. afiyet bal şeker olsun hayatım...

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. heeeeey acaip güzelmiş haftan.
    yaptıklarının hepsi birbirinden güzel ve anlamlı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın
      yorucu oluyor ama değiyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...