14 Nisan 2012 Cumartesi

Hayat ne güzelsin sen

Herkese günaydıııın! Hafta sonu sabahından seslenmek pek adetim olmasa da bugünlük kelimelerimi duyurmak istedim. 
O kadar yoğunum ki sevgili okur, arada hayat yorgunuyum diye dalga geçiyorum kendimle.
Bu ara makalelerle haşır neşirim, araştırmam gereken bir makale var sürekli makale okuyorum. Makalelerle yatıp makalelerle kalkıyorum yani. İşte bundan mütevellit, bu sabah kahvaltımı yapar yapmaz oturdum bilgisayarımın başına makale araştırmaya ama Google'ın beni Robert Doisneau fotoğraflarıyla karşılamasıyla her şeyi unutup çıktım fotoğraflarla yolculuğa. 1994 yılında hayata gözlerini yuman ünlü fotoğrafçının bugün doğum günüymüş, onun anısına Google böyle bir güzellik yapmış. Çoğumuz tanıyordur zaten onu tanımayanlarda en azından fotoğraflarını biliyordur ama sahibini bilmiyordur. 1950'lerin o güzel temalı fotoğraflarına bayılırım ben. Bugün, tekrar onlarla karşılamak mutlu etti beni.
Robert Doisneau'yu şöhrete taşıyan bu ünlü resmi herkes hatırlamıştır şimdi.








İşte böyle okurlar, hepsi birbirinden güzel duygular içeriyor bu fotoğrafların. Bu vesileyle ben de iyi ki doğmuş diyorum başarılı sanatçıya.
Neyse efendim, gün uzun ama bugün benim yapacağım şeyler günden daha da uzun. Şu makale işini halledip sokaklara atacağım kendimi. Önce çok sevdiğim macaron ve latte ikilisiyle buluşacağım ardından alışveriş yapacağım sonra hoş bir yemekle yorgunluğumu atıp akşam tiyatroya gidip güzel bir oyunla bugünümü sonlandıracağım. 
Siz de bu güzel hafta sonunda atın kendinizi sokaklara, sevdiklerinizle Robert Doisneau'nun fotoğraflarındaki kadar güzel anlar yaşayın.
Şimdi uzanıp hepinizi öpüyorum güzel insanlar...

6 yorum:

  1. fotograflarin hepsi o kadar guzel ki...Ben de sahibini bilmiyordum, sayende ogrenmis oldum, bugunun programina bakilirsa cok guzel gececege benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lulu'cum bilgilendirebildiysem seni ne mutlu bana :)
      umarım güzel geçer, teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  2. fotoğraflar çok güzel.. paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. en üstteki foto bende evde asılı çerçeveli.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...