18 Mayıs 2012 Cuma

41 Kere Sanat

Öncelikle herkese kocaman bir merhaba diyerek yazıma başlamak istiyorum. Son yazımda ufacık da olsa koşuşturmalı günler geçirdiğimden ve nedenini sonra açıklayacağımdan bahsetmiştim. Eveet şimdi açıklamanın zamanı geldi, bu yoğun günlerin nedeni sergi hazırlığı içinde olmamdı ve geçtiğimiz salı günü hoş bir davetle sergimizin açılışını gerçekleştirdik.


41 Kere Sanat ismini verdiğimiz sergide atölyemizdeki büyük küçük her yaştan 41 öğrencinin yağlı boya tabloları yer alıyor. Ben sergiye sevgili hocamız Mustafa Aladağ'ın asistanı olarak üç resimle katıldım. 




Hocalığını yaptığım, benim minik öğrencilerimin de çok güzel resimleri bulunuyor bu sergide. 
Bu bıdıklar sayesinde cıvıl cıvıl bir açılış gerçekleştirdik. Her yerde bıcır bıcır dolaşan bir sürü ufaklık ve atölyemizin, içi minikler kadar neşeli olan olgun öğrencileriyle yorucu ama bir o kadar da keyifli olan güzel bir açılış oldu.





İnsanın kendi sergisini anlatması da bir tuhaf oluyormuş sevgili okurlarım. İlk sergimde heyecanımı atmıştım ama bu sefer küçük bir hoca vasfıyla sergiye katıldığım için yine fazlasıyla heyecanlıydım. Açıkçası bir dolu sergim olsa da bu heyecanımı hiçbir zaman kaybedeceğimi sanmıyorum :)


Açılış günü bizi yalnız bırakmayan aileme, sevgili arkadaşlarıma ve gelip mutluluğumuzu paylaşan herkese çok çok teşekkür ediyorum. O canlı kalabalık sayesinde az da olsa heyecanımı frenleyebildim :)


Sergimiz 31 Mayıs tarihine kadar TCDD Sanat Galerisinde sizlerle buluşmaya devam edecek. Burada paylaştıklarımdan çok daha fazlasını görmek isterseniz sergimizi gezebilirsiniz. Resimlerimiz, gözlerinizin onlar üzerinde olmasından fazlasıyla mutluluk duyacaklardır, hepinizi bekliyoruz :)

21 yorum:

  1. üçüncü resmi pek bir sevdim senin yaptıklarından sanırım. miniklerin sergiye kattığı havayı tahmin edebiliyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      evet miniklerle baya bir renkli geçti açılış :)

      Sil
  2. Greta'mm, senin adına nasıl gururlandım bilemezsin resmen içimde kelebekler uçuşuyor şu anda! :))
    Tebrikler tatlım benim! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum Düş Kızı'm
      hissettim o kelebekleri taa buradan :)

      Sil
  3. tebrik ederim greta, ne güzel bir mutluluk bu :)

    orda olsam tablolarını görmek ve seni tebrik etmek isterdim ama burdan yapıyorum dediklerimi :) hisset burdan olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hissettim sevgili çalıkuşu
      çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  4. Tebrik ederim:) Hepinizin ellerine sağlık. İstanbul'da olsaydı ziyaret ederdim mutlaka:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz
      gelmiş kadar oldunuz güzel dileklerinizle :)

      Sil
  5. Hem üretmek hem de miniklere sanat yolculuğunda yol gösterici olmak ! Tebrik ederim :) Eserlerine ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. ikisi de çok güzel bir duygu :)
    çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. gelcem yine.
    yeni mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam yazını okuyodum teşekkür ederim mim için bu sefer söz yazıcam :)

      Sil
  8. teprikler çok hoş bir sergi olmuş sana gelmek iyi geldi önceden üyenim bana da beklerim... gel kekimi ye şeker hamurundan pasta yapıcam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      tamam gelicem yicem o pastalardan :)

      Sil
  9. kendim sergi açmış kadar oldum. (ki bir karakalem sergisi açmak hayalimdir). Eserlerin HARİKA görünüyor, bayıldım greta!
    İçimi daha fazla bir heves sardı. İnsan isteyince gerçekten yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      umarım senin de hayalin gerçek olur :)

      Sil
  10. tebrik ederim küçük hanım :) serginizi ziyaret ettiğimizde sizi de görebilme imkanımız olabilecek mi acaba? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beyefendi :)
      eğer orada olursam görebilirsiniz beni, şans :)

      Sil
    2. rica ederim :D kısmet bakalım :P

      Sil
  11. heeey ne güzeeeeeel.
    mutluluğunu ve heyecanını paylaşıyorum.
    genelde doğa resimleri.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutluluğum çoğaldı o zaman şimdi :)
      evet genelde doğa resimleri ama artık değişik bi şeyler yapmak lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...