30 Haziran 2012 Cumartesi

BIG CHEFS Brunch


Herkese merhaba, bu sabah okul için değil de enfes bir brunch keyfi için sabahın erken saatlerinde kalktım ve arkadaşlarımla birlikte soluğu Big Chefs'te aldık. Günün en sevdiğim öğünü kahvaltı olunca tadına doyum olmaz bir lezzet şöleni yaşıyorum. Big Chefs'in kahvaltısıyla ilk defa tanışmış oldum ve benden geçer not aldığını da yazımın başında hemencecik belirtmek istiyorum.

Biz Kavaklıdere şubesi yerine Çukurambar'daki şubesini tercih ettik çünkü Kavaklıdere'de brunch yokmuş. Dilerseniz Ankarada'ki üçüncü şubesi olan Çayyolun'nda da bu brunch keyfini yaşayabilirsiniz.

photo5.jpg

Brunch diyorum ama aslında cumartesi günleri tam bir kahvaltı sunumunda bulunuyorlar asıl bruch pazar günleri. Dediğim gibi ben bir kahvaltı düşkünü olduğum için bu durum bana göre daha iyi :)


Kahvaltımızı yaptık.



Üzerine tatlılarımızı yedik.



Son olarak da meyvelerimizle kapanışı yaptık.

Açık büfelerin fotoğrafını çekemedim sevgili izleyenlerim, inanın fikir olsun diye şu yediğim şeylerin fotoğrafını çekerken bile fazlasıyla utanıyorum ama sizlere öneride bulunmak için blogumda mekanları tanıtmaktan da fazlasıyla keyif alıyorum. Ama siz bunlar bana yetmez diyorsanız ve daha fazla bilgi ve fotoğraf istiyorsanız buraya bakabilirsiniz :)

Bu mekan, Hürriyet'in "yazın kahvaltının en iyi 10 adresi" arasında da kendine yer bulmuş. Gerçekten, sahip olduğu fazla çeşit ve lezzet açısından tercih edebileceğiniz bir yer, güzel sunumlarıyla da önce gözünüzü doyuruyorlar sonra da mideciğinizi :) Büyük bahçesiyle de hoş bir ortamda bir yandan kahvaltınızı yapıp bir yandan da sevdiklerinizle tatlı sohbetler edebilirsiniz.

Fiyatlara gelirsek, cumartesi günleri 24 lira pazar günleri ise 30 liradan size bu güzel lezzetleri sunuyorlar. Ödemiş olduğunuz paranın kalitesini de fazlasıyla alıyorsunuz efendim :)
Şimdiden afiyetler olsun güzel benliklerinize.

Evet, bu güzel cumartesi gününü işte böyle geçirdim ama son bir sözüm var; güzeller güzeli yeni pabuçların ayaklarla tanıştıktan sonra geride bıraktığı unutulmaz etkiden bahsetmiş miydim, gerçekten fazlasıyla can acıtıyorlar. Sanırım benim için günün en mühim konusu buydu :)
Şimdi öptüm sizi ve gittim buralardan...

8 yorum:

  1. 24 liraya iyiymiş ya, Göksu'da sağda solda uyduruk cafelerde 15- 20 lira vermektense böyle kaliteli yerlerde seve seve verirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatlar uygun gerçekten, şimdiden afiyet olsun size :)

      Sil
  2. hımmm aklımda olsun. big chefs. hatırlamadım şimdi. çukurambar. odtünün arka kapısı civarı. kahvaltı iyiymiş. fotolardan belli. sen en çok kahvaltı seviyon zaten. bi de bilirsiiin, kızlar, sevdikleriyle en çok kahvaltı yapmayı severmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de çok seviyorum dediğin gibi sevdiklerimle olunca da ayrı bir güzel oluyor ama her öğün güzel olur sevdiklerimizle :)
      sana da şimdiden afiyetler olsun :)

      Sil
  3. aa burayı görmüştüm ama hiç gitmedim. bi dahakine gideceğim

    YanıtlaSil
  4. şimdiden afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  5. söz konusu yiyecek hem de kahvaltı hem de dostlarla olunca bu keyfe paha biçilemez:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...