7 Haziran 2012 Perşembe

çok mutlu çok mutlu

En kocamanından bir merhaba, herkesin keyfi yerindendir umarım şayet benim keyfim o kadar yerinde ki, sizin tadınız yokken burada sevinç nidaları atmak istemiyorum.
Neyse sevgili okurlar, bugün öğlen gittim 40 dakikada 40 tur yüzdüm, bu ilk mutluluğum. Sonra ıslak ıslak upuzun buklelerimle dışarı çıkıp yağmura karıştım, hiç mi hiç umursamadım. Akşam bir arkadaşımın Yeşilçam Şarkıları Konseri'ne gittim. Aynı saatlerde millet boğazın kenarında Madonna'yla çoşarken ben yıllanmış eski şarkılara eşlik ederek ruhumu dinlendirdim. Damarımda kanımsın dedim, oyun bitti dedim, seven ne yapmaz dedim, benim gözüm sende dedim, ben seni unutmak için sevmedim dedim, daha ne diyeyim....
Sonra eve geldim, transkriptlerimiz açıklanmış, çok acele etmedim bakmak için, rezilliğimi ne kadar geç öğrensem iyiydi aklımca ama elbet bakmam gerekiyordu. Hiç heyecansız girdim okulun sayfasına, yazdım numaramı şifremi, açtım transkriptimi. Bir de ne göreyim, şimdiye kadarki en yüksek ortalamamı yapmışım, uçmuşum uçmuş, en kötü notum B. Bunu öğrenir öğrenmez sevinçten havalara uçuşum da geç olmadı tabii ki; gittim anneme babama sarıldım, onu aradım bunu aradım, oraya buraya yazdım, mutluluğumu paylaştım. Şu an yeni yeni sevincimi frenlemiş durumdayım. Biz final notlarımızı öğrenemiyoruz sevgili okurlarım yani o yüzden bu kadar şaşkın sevincim. Çok kötü, çok kötü geçti deyip de iyi not alan insanlardan da değilim yani ben :) 
Şimdi ojelerimi tazeler, günlüğüme bugünü not düşer, mutlu mutlu gözlerimi kapayarak günümü sonlandırır, sizleri de  yine en kocamanından öperim efendim. Herkese tatlı rüyalar, mutlu günler...

12 yorum:

  1. ne güzel bir gün geçirmişsiniz,hergün böyle geçer umarım :)

    YanıtlaSil
  2. tebrik tebrik :)
    keşke ben de dinleseydim şu yeşilçam şarkılarını gerçekten ne kadar dinlendiriyor insanın ruhunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)
      evet cidden çok dinlendirici :)

      Sil
  3. rezillik ve en kötü not B :) sen bayağı çalışkansın, tahminimden daha da fazla :)

    yeşilçam :) biliyor musun çok severim hem filmlerini, hem şarkılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç beklemiyordum bu dönem cidden güzel bir sürpriz oldu :)
      ben filmleri çok sevmesem de eski şarkıları çok seviyorum :)

      Sil
  4. kutlarım ama biliyodum ki notlarının süper olacağını bi kere.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bile bilmiyordum yahu sen nerden biliyordun :)
      çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...