25 Haziran 2012 Pazartesi

Fırıncı Orhan Gurme


Ne zamandır gitmek istiyordum Fırıncı Orhan'a. Bugün sevgili arkadaşımla birlikte diyetisyenine gittikten sonra fırsat bu fırsat diyerek hemen yakınındaki Fırıncı Orhan'da aldık soluğu. Ankara Çukurambar'da House Cafe'nin hemen yanında bu hoş mekan, ayrıca Okyanus Plaza ve Dolphin AVM'de de diğer iki şubesi varmış. 


Havanın bunaltıcı sıcaklığına inat bahçede oturduk, içerisi de çok güzeldi ama bahçenin havası ayrı bir güzel.


Ben çok fazla aç olmadığım için zeytinli bu enfes lezzetti ve minik bir fıstıklı kek yedim. Her ikisini de çok sevdim, kesinlikle öneririm. Arkadaşım da ana yemeklerden bir tavuk yemeği yedi ve tabii ki ben de tadına baktım, ana yemeklerde de başarılı olduklarını söyleyebilirim. 

 Cafe&Restaurant kısmının dışında Fırın& Pastane tarafında değişik ekmek çeşitleri, poğaçalar, börekler, kurabiyeler ve tatlılar var. Normal bir yemekten ziyade ben bu değişik lezzetlerden tatmanızı öneririm. Ayrıca market kısmında bir dolu ithal ürün var, bunlara da bir göz atmadan çıkmayın derim.

Bu keyifli günle pisiciğimin üzüntüsünü biraz olsun unutmaya çalıştım ama inanın hala aklımda. 

Yarın sabah yine herkes uyurken uyanmalı günlerim başlıyor. Yaz okulundan üstten bir ders aldım, ben bunu hep yapıyorum, nedir bu okul sevdam ben de anlamış değilim ama dönem içinde biraz olsun rahat etmek istiyorum.

Fırıncı Orhan'a yolu düşecek olanlara şimdiden afiyet olsun. 
Hepinize tadı damaşınızda bir hafta dilerim...

6 yorum:

  1. 3. foto ne kadar güzel.
    hımmm aklımda olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ölümsüzleştirdim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. karnım acıktı:)

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen Fırıncı Orhan'a o zaman :)

      Sil
  3. Geçen hafta 5 arkadaş öğle yemeği için Fırıncı Orhan Çukurambar’ a gittik. Tavuk ve et yemekleri siparişi verdik. Etimiz(adana kebap) tamamen çiğ olarak servis edildi. Tavuk yemeklerimiz ise hem çiğ hem de bozulmaya yüz tutması nedeniyle bol baharatla tatlandırılmaya çalışılmış tavuk ızgaraydı.

    Netice olarak korkunç bir yemek önümüze geldi ve gelen yemekleri gösterdiğimiz sorumlu personelde bize hak vererek özür diledi.

    Fırıncı Orhan markasına uygun hizmet sunması ve müşteri memnuniyeti sağlanması konusunda azami ilgi göstermesi gerekmektedir.

    Sıklıkla gittiğimiz bir mekan olan Fırıncı Orhan’ın her geçen gün kalitesindeki düşüş son gidişimizle hat safhaya gelmiş olup bundan sonra gidilmemesi gereken mekanlar arasında yer almaktadır.

    YanıtlaSil
  4. et yemeklerini hiç yemediğim için bir yorum yapamayacağım ama ekmeklerini ve pastalarını seviyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...