11 Haziran 2012 Pazartesi

Güzel olmaz mı?


Ne zamandır resimlerimi paylaşmıyorum sizlerle, daha doğrusu ne zamandır resim yapmıyorum. Pazar sabahı güzel bir brunchtan sonra atölyeye gittim. Benim minik bıdıklarım çok özlemiş beni. Okulları tatile girdiği için hepsi yoktu, ben de bu fırsatı değerlendirerek yarım kalan resimlerimi tamamladım. Bir de yeni bir resme başladım ki, sanırım tarzımı değiştiriyorum, sürpriz olsun ilerleyen günlerde paylaşayım :)
Yine kayıklı bir deniz manzarası... Elim hep bu eskizlere gidiyor, seviyorum kayık çalışmayı.
Şimdi bu iskelenin ucuna doğru yavaş adımlarla yürüyüp otursam, ayaklarımı denizin maviliğine sallandırsam. Sudaki siluetimi izledikten sonra ellerimi arkaya götürüp yaslansam, denizin kokusunu içime çeksem. Güneş olmadığı için hiç bunalmasam, ılık bir rüzgarla hafif hafif ürpersem. Gözlerimi uzaklardaki dağlara dikip düşüncelere dalsam. Ardından kafamı arkamdaki kayığa çevirsem, bir kayığa bir uzaklara baksam, atlayıp gitmeyi düşünsem, gidemeyeceğimi bilmenin verdiği hüzünle küçük bir çocuk gibi yüzümü buruşturup tüm ağırlığımı bırakıp arkaya doğru uzansam. Kafamdaki tüm düşüncelerden uzaklaşıp mutlu bir uykuya dalsam, yüzüme bir gülümseme yerleşse, kulaklarımda vızırdayıp gözlerime konan sinek bile mutlu uykumu bozmasa, içimi kocaman bir huzur kaplasa, yanakalrım pembeleşse güzel olmaz mı?

4 yorum:

  1. Greta'm, bu süper olmuş :)
    Sanırım sana yol gözüktü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Düşkızı'm ama daha buralardayım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...