15 Haziran 2012 Cuma

Kartpostallarım

Kartpostal merakımın postcrossingle daha da bir attığını, gözüm posta kutusunda her gün yeni kartpostal beklediğimi biliyorsunuz. Hatırlar mısınız bilmem ama ilk kartpostalım elime ulaştığında canikomdan bir kartpostal kutusu istemiştim. İsteğimi dile getirir getirmez benim canımın içi kolları sıvadı ve bana Fransız esintili, romantizm kokulu, çok güzel bir kartpostal kutusu yaptı. İşte çok beğendiğim kartpostal kutum ve kartpostallarım...






Canikoma çok çok teşekkür ediyorum ve sizi çok sevdiğim şu şarkıyla baş başa bırakıyorum :)


13 yorum:

  1. kartpostal ne güzel bir şeydir yaa.. bayıldım bu merakına!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Miacım eski bir alışkanlık ama devam ettirmeye çalışıyorum elimden geldiğince :)

      Sil
  2. Greta'm, ben de çok severim kartpostalları ve mektupları :)
    Yollayalım mı birbirimize? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok güzel bir fikir bu kartpostal arkadaşı olalım :)

      Sil
    2. Olalımm! Bana adresini mail'le yollayabilir misin? :))

      Sil
    3. yollarım Düş Kızı, en yakın zamanda :)

      Sil
  3. yüzümü güldürdün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül gül, ağlama değmez hayat bu göz yaşlarına :)

      Sil
  4. evet ya ben de bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. eskiden her yer bunlarla dolar, bayramlar için ne çok kullanılırdı..

    (kelime doğrulama olmasınn.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki artık unutuldu kartpostallar
      kelime doğrulama derken? :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...