8 Haziran 2012 Cuma

l'amour de manger


Bugün arkadaşlarla ev toplaşması yaptık. Böreğiydi, kısırıydı, salatasıydı, dedikodusydu, kahkahasıydı derken benim için asıl önemli olan macaronlardı :) Benim canım arkadaşım enfes macaronlar yapıyor. Parmaklarınızı yersiniz. En ünlü macaronculara bile taş çıkartır vallahi. Yine döktürmüştü bugün. Mükemmel macaronları afiyetle yedik. Ellerine sağlık.
Ayrıca buradan kendisine sesleniyorum, okul bitsin, o şirin mi şirin bir macaroncu açsın, söz ben de duvarlarına tablolarını yapacağım :)




İçimizden birinin de doğum günüydü, ona da küçük bir sürpriz yaptık, nice mutlu yaşlara :)


Böyle bol yemeli, tatlı sohbetli bir gün geçirdim işte sevgili okurlarım, sizlere de mutlu bir hafta sonu dilerim şimdiden, kendinize iyi bakın...

9 yorum:

  1. Sana da keyifli haftasonuuu Greta :)
    Bizde bugün kuzenimle kısır yapıp yedik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyetler olsun gülşahcım :)

      Sil
  2. ayyyyyyyy!!

    greta orda kısır ve böreği gördüm kendimden geçtim ayy beni de alın yanınızaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel buyur Miacım birlikte yiyelim :)

      Sil
  3. hey ne güzel bir gün geçirmişsin :)

    macaron adı geçince aklıma doğrudan sen geliyosun :) ben hiç macaron yemedim, sen o kadar çok tanıttın ki valla yicem bir gün :)

    YanıtlaSil
  4. bu arada seni mimledim diyecektim ki zaten sen mimlenmişsin :)

    iki mim var bende, yapmadığın varsa onu yaparsın, gönderdim burdan sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa macaronla anılmak ne kadar da güzel :)
      en yakın zamanda tatman dileğiyle çalıkuşum :)
      teşekkür ederim mimler için ama bu ara pek mim yazasım yok :(

      Sil
  5. oh oh maşallah herşey güzelmiş.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...