6 Haziran 2012 Çarşamba

MACARONS d'ANTOINETTE


Ne zamandır yazmak isteyip de bir türlü fırsat bulamadığım bir yer MACARONS d'ANTOINETTE. Son zamanlarda sürekli gidip vakit geçirdiğim bir yere dönüştü bu hoş cafe. Öyle çok içten, çok samimi çalışanları var diyemem ama ortam bir harika, az sayıda masası olan, küçücük, şirincecik, hafif hafif esen Fransız rüzgarına sahip bir yer. Buranın müdavimi olmamdaki asıl neden ise, enfes macaronlarının olması. Benim gibi siz de bir macaronseverseniz, d'ANTOINETTE'in macaronlarının tadına bakmanızı mutlaka tavsiye ederim. 


Meyvelileri çok çekici görünse de benim tavsiyem çikolatalı olanlardan yana. Meyveliler çok yumuşak oluyor ve çabucak parçalanıyor. Yine de meyveli sevenler, arasını çikolata kaplı tercih ederek bu sorunu biraz olsun ortadan kaldırabilirler. Çok fazla çeşide sahip olmasına rağmen bence klasik fıstık ve bitter ikilisinden şaşmamak lazım, bunların tadı hepsinden güzel ama ilk defa burada tattığım narenciye ve muz tadı da damağımda kalan lezzetler arasında. Benim asıl favorim ise, bitter vişne.
Bu küçük mekanın tüm masalarında her gittiğimde farklı biriyle oturmuşluğum var. O kadar çok gittim ki artık beni kovacaklarını bile düşündüm :) İşte gittiğim farklı zamanlardan farklı farklı kareler....




Macaronların yanında enfes Lavazza kahvelerini yudumlamak da ayrı bir güzel oluyor.
Macaron dışında birçok değişik tatlı seçeneğine de sahip bir mekan. Ben henüz tatmasam da en yakın zamanda bir tatlısını yemeyi düşünüyorum.

Bu hoş kutu da doyumsuzluğumun son noktası olarak alıp evde yediğim macaronlar. Fotoğrafını çekmeden dayanamayıp birkaç tanesini yemiştim bile ve merak edenler için hepsini kısa sürede bitirdim :)


Ankara, Gazi Osman Paşa, Turan Emeksiz Sokak'taki bu şirin yere eğer akşam yedi buçuktan sonra giderseniz tüm tatlılar %50 indirimli, bu da küçük bir not olsun benden :)
Şimdiden herkese afiyet şeker olsun :)

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. afiyet olsun :D benim bile canım çekti ama :)

      Sil
    2. gidelim o zaman bir gün :)

      Sil
  2. Afiyet olsun, bu mekani ben de merak ediyorum ama bir turlu gitme firsati bulamadim. Cok sirin bir havasi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lulucum, macaronları cidden güzel, dediğin gibi havası da çok şirin, gitmeni tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Ben Ankara'ya gidip geldikten sonra birçok blogda Ankara ile ilgili paylaşımlar arttı:) İnanamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa üzüldüm şimdi buna :(
      hep aklımdaydı yazmak ama yoğunluktan fırsat bulamadım hiç
      yaz boyu bu paylaşımlarım artmaya devam edecek
      bir dahaki gelişiniz için güzel olacak artık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...