12 Temmuz 2012 Perşembe

Ben Geldim Gidiyorum


Biraz ara verdiğim gece Ankara'dan çıktım yola önce Kayseri'ye gittim. Kayseri'den Samsun'a, Samsun'dan Amasya'ya, Amasya'dan da Sivas'a. Sonra hoop tekrar düştüm Ankara'ya. Bir dolu yer gezdim hayran hayran, mutlu mutlu da fotoğrafladım her anı. Tam bir gezip görmece, eğlenmece ve kafa dinlemece oldu benim için bu süre. Tabii bir de Türkiye haritasında gezip görmediğim yer kalmasın isteğime eklemiş oldum bu dört şehri. 
Tek tek her yeri, tüm şehirlerin güzelliklerini size anlatıp fotoğraflarını paylaşmak istiyordum ama bu gece yine yolcuyum. Bu sefer de İç Anadolu'nun toprağına kafamı sokup Ege'nin sularından tekrar dışarı çıkmayı planlıyorum. Karadan suya evrimleşmek, denizin kumun güneşin tadını çıkarıp kafamı ve ruhumu daha da dinlendirmek istiyorum.
Bilgisayarımı yanıma almayacağım, internetten uzak olmak, sadece kendi kendimi dinlemek niyetindeyim. Yani blogumu da tatile çıkarıyorum.
Bu arada, sanki her şey aynısı gibi ve aynı zamanda hiçbir şey aynısı gibi değil ama benim artık iyi olacak gücüm yok, oluruna bırakmayı ve adım atmamayı öğrenmem lazım. Ama tatilimi kukumav kuşu gibi geçirmek niyetinde de değilim. Gez, coş, eğlen, dinlen felsefesindeyim.
Neyse efendim blogum tatile girmeden kişiselliğimi de göstererek son düşüncelerimi de paylaşmış oldum sizlerle.
Bu tatil öncesi son yazımdır. Dönünce hem bu tatilin notlarını hem de kısa Türkiye turumun notlarını sizlerle paylaşacağım. 
Buradan anneme ve babama sesleniyorum; ben yokken balığıma yem vermeyi, kedimi sevmeyi unutmayın canlarım sizi pek çok seviyorum :)
Sizleri de çok seviyorum takipçilerim :) Ben yokken yorum yaparsanız gelince büyük bir keyifle cevaplayacağıma emin olabilirsiniz. 
Neyse, bu vedayı daha fazla uzatmadan hepinize musmutlu günler dilerim, öperim ve giderim buralardan.

10 yorum:

  1. iyi tatiller.. iyi eğlenceler....

    YanıtlaSil
  2. ne çok yer gezmişsin sen öyle, ne güzel :) fotoğrafları paylaşmayı da unutma :)

    egeyi çok seversin bak, gitmeden söyleyeyim :)döndüğünde aynı fikirde oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşcam paylaşcam :)
      çalıkuşum ben yarı egeli sayılırım, kendimi bildim bileli egede geçiyor yazlarım ve gerçekten çok seviyorum :)

      Sil
    2. :)

      aa bak ben bilmiyordum bunu, ilk kez gidiyorsun sanmıştım. o zaman zaten seviyorsundur baksana yıllardır gidiyormuşsun zaten :) sen benden önce gittin, benden sonra döndün, epey dinlenmiş olmalısın :)

      Sil
    3. evet canım seviyorum fazlasıyla :)
      yani işte bir on günlük dinlenmece çok da değil aslında :)

      Sil
  3. hadi keyfini çıkar gezenti hanım.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...