5 Temmuz 2012 Perşembe

Biraz Ara


Bu ara sürekli yürüyorum sonra biraz ilerimde hep bir çift görüyorum. Bir elinde sevgilisinin avuç içi, diğerinde dondurma nazlı nazlı salınan kızların aksine ruhumda bir sporcu; hızlı ve acemi adımlarla, elleri bomboş yürüyor kilometrelerce, burnundan sızan ıslaklığı bile silmeye tenezzülü yok. 
O kadar çok yürümüşüm ki, sızım sızım sızlıyor bacaklarım. Sırtım terlemiş, sanki bir buz kütlesi yavaş yavaş eriyor bedenimde. Tahammülüm de pek yok vıcık vıcık sevgilileri görmeye...
Beynimde bir dolu düşünce var. Beynim yoğun, beynim yorgun. Geçen gün kitapçıda göz göze gelip merhaba dediğim, onun da bana gülümseyip merhaba diyerek karşılık verdiği oyuncu var mesela aklımda, o anki mutluluğum...
Bir anda kendi iç dünyama dönüşüm var sonra. Gerçekleşmeyecek hayallerin, olmayacak heveslerin peşinde koşmama isteğim.  Ruhumu özgür bırakmaya olan ihtiyacım, karşımdaki insanın ruhunu da özgür bırakmam gerektiğine inandığım bilincim. Karşımdaki insan. Birbirimize vermediğimiz sözlere rağmen ondan beklediğim bağlılık. Geleceği düşünmem, gülümseyemeyişim, oysa bir kedim bile var artık. Bir de, kurumuş dudaklarım ve yaralı ayaklarım...
Kafamı kaldırdığımda bir de mutluluklar var başucumda. Işıldayan mutluluklar. Kafamı geri çevirdiğimde gözlerimin geride kalmasından korktuğum. Hayallerin gerçek yüzüyle kucaklaşınca kaybetmekten ürktüğüm. Yavaş yavaş yitirmeye başladığım heyecanım da yanı başlarında...
Uzaklaşmaya olan ihtiyacım, kısa da olsa ufak kaçamaklar, yoğun olan beynimi boşaltma çabalarım...
Bir yolculuk var bu gecenin karanlığında. Hiç görmediğim uzaklara, şöyle alıp başımı gitmek, gezip görmek, biraz da dinlenmek. Bunca zaman yorulmasına izin vermediğim ruhumu daha da dinlendirmek...
Birkaç gün yokum buralarda, sonra gelir devam ederim kaldığım yerden yazmaya...

12 yorum:

  1. böyle zamanlarda biraz ara vermek en iyisidir.

    ama arayı fazla da açmamak gerekir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın mori, zaten benimki küçük küçük kaçamaklar sadece :)

      Sil
  2. kendine dikkat et olur mu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ederim, ettim deeptonecum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Greta'm, gel birlikte kaçalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur Düş Kızı'm bir de birlikte kaçalım :)

      Sil
  4. kafanı dinle biraz. en iyisi. yazdıkların öyle dokundu ki şu anki ruh halime.
    senin gibi kafası karışık biri daha var buralarda. kafanı toplarsan mimin var, bilmem yaptın mı ama. öyle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık mim yazmıyorum yoldaki kız ama çok teşekkür ederim beni de unutmadığın için :)
      en iyisi sen de bir kaçış yap kafanı dinle :)

      Sil
  5. "Geleceği düşünmem, gülümseyemeyişim, oysa bir kedim bile var artık. Bir de, kurumuş dudaklarım ve yaralı ayaklarım..."
    Bohemian Rhapsody??!

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. geldim ama tekrar gidiyorum Mia'cım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...