4 Temmuz 2012 Çarşamba

Mutluluk Geldi Uzaklardan

Şu an nasıl mutluyum bir bilseniz. Güne, çok güzel haberlerle başladım. Hiç kuşkusuz bu güzel haberlerin en başında da Damla'nın yapmış olduğu kitaplaşma etkinliği sonucu Selim'den bana doğru yol alan paketimin elime ulaşmasıydı. Bu haber bile beni çok mutlu etmişken paketi açınca gördüklerim karşısında mutluluğum kat kat arttı.


Okumayı çok istediğim Saatleri Ayarlama Enstitüsü bile beni fazlasıyla mutlu edecekken yanında bir kitap sürprizi daha ve bir dolu ufak hediyeyle resmen şımarttı beni. 


 Bu güzellikler kendi el yapımı, bayıldım hepsine.


Benim de kendime kitap ayraçları yapabilmem için bu güzel bantlardan yollamış bir de, şunların tatlılığına bakın.


Blogumu nasıl ince ince gezdiyse benim bile ne zaman yazdığımı hatırlamadığım peçete koleksiyonumu görmüş ve en çok gezip görmek istediğim Venedik şehriyle peçetelere olan sevgimi birleştirmiş ve bana böyle  bir hoşluk yapmış. Bu peçeteye gerçekten bayıldım, çok çok güzel!

Sürprizleri karşısında kendimi gerçekten mahcup hissettim. Düşündüğü tüm güzellikler, yolladığı her şey ve yazmış olduğu notlar o kadar mutlu etti ki beni, kendisine ne kadar teşekkür etsem az. 
Birbirimizle eşleştiğimizi daha iki gün önce öğrendik ve böylece birbirimizin bloglarını keşfetme fırsatı bulduk. Colored Books adında da bir kitap blogu var Selim'in, mutlaka bir göz atın bence bu güzel bloga.
Şimdi vakit kaybetmeden bir an önce kitabıma başlayacağım ve sayfaların arasından bu el emeği güzeller güzeli kitap ayraçlarımı eksik etmeyeceğim. 

Kitaplar ve tüm güzel sürprizleri için Selim'e çok çok teşekkür ediyorum.
Ayrıca, böyle hoşluklara vesile olan kitaplaşma etkinliklerini de çok sevdiğimi belirtmek istiyorum.
Son olarak, hepinize kitapların ve mutlulukların eksik olmadığı güzel günler diliyorum...

14 yorum:

  1. bunlar çok güzel
    en çok da peçeteye bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepsi birbirinden güzel ama peçete ayrı bir güzel :)

      Sil
  2. Nacizane küçük hediyelerimi beğenmene çok sevindim.Güzel günlerde kullanman dileğiyle.Umarım yanında seni mutlu kılacak en az bir kitabın olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim ya gerçekten çok beğendim hepsini
      güzel dileğin için de ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel hediyeler almışsın ,güle güle kullan ayraçlarına BA-YIL-DIM :D

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar ince dusunceli bir davranis hediyelere de bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım Lulu'cum, teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  5. nasıl güzel bir paket, nasıl ince düşünmektir o..
    insan böyle aktivitelerle işte harika insanlar tanıyıp arkadaşlık ediniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum sana, çok güzel bir blog arkadaşı edindim bu sayede :)

      Sil
  6. Çoook güzel hediyeler bunlar ve ne kadar düşünceliymiş Sevgili Selim. Venedik Karnavalı ise güzel, eğlenceli günleri hatırlattı şimdi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepsi birbirinden güzel, düşünceli insanın hali bir ayrı oluyor :)
      en büyük hayalim Venedik, Venedik karnavalı, maskeleri, gondolları... :)

      Sil
  7. ayyy allahım nası güzeller bayıldıımm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Mia'cım çok güzeller vallahi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...