31 Ağustos 2012 Cuma

Ben Yokken...

Ben geldiiim :) Herkese Ankara'dan kocaman bir merhaba. Denizin kokusunu burnuma, güneşin sıcaklığını da tenime depolayarak yine döndüm bozkır yuvam Ankara'ya. Bol dinlenmeli, bol eğlenmeli ve tabii ki bol gezmeli bir tatil geçirdim ama evimi de pek bir özledim. Şu an anlıyorum ki, yazı yazmayı da çok özlemişim. Tatile giderken yanıma ne günlüğümü aldım ne de bilgisayarımı. Arkadaşlarıma attığım mesajları da saymazsak hiç mi hiç yazı yazmadım, yani yazmaya fazlasıyla açım şu aralar :)
Tatil boyunca gezip gördüğüm ve içimdeki kelebekleri kıpırdatan olayları ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım ama şimdi sadece minik bir giriş yaparak beni evde karşılayan sürprizleri sizlere göstermek istiyorum. 


Öncelikle, kendi düzenlediğim kartpostallaşma etkinliğinin güzellikleri ben yokken posta kutuma gelmişler ve tatil sonrası beni mutlu etmek için beklemeye koyulmuşlar.
Üstteki canlı renkli, resmetmeyi çok sevdiğim kayıklarla bezeli kartpostal, etkinlikte eşleştiğim sevgili hiperpasif'ten.
Alttaki siyah beyaz nostaljik Gülhane kartpostalı ise sevgili Banu'dan bu etkinliği düzenlediğim için beni şımartma hediyesi.
İkisine de bayıldım, hemen kartpostal kutumdaki yerlerini aldılar. Her iki arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum.
Umarım, etkinliğe katılan herkes kartpostallarına kavuşmuştur :)




Bunlar da sırasıyla; Amerika, Belarus, Rusya, Almanya ve Japonya'dan kilometreler teperek posta kutuma gelip beni mutlu eden kartpostallarım. Ne zamandır gözüm yollardaydı, hepsi benim tatile çıkmamı beklemiş meğer, dönüşte hepsi güzel birer sürpriz oldu benim için.


Ve gelelim bu hediyeye, Pinuccia'nın Kitapları'nın düzenlediği kitap çekilişine hiçbir beklentim olmadan katılmıştım ama şans işte, kazanan üç kişiden biri de ben olmuşum. 


Buğday Kokusu isimli bu roman da tatil sonrası beni bekleyen sürprizler arasında yerini almış. Hem de Kitabın yazarı sevgili Deniz İrfan tarafından adıma imzalanarak.


Sevgili Pinuccia'ya da Deniz İrfan'a da çok teşekkür ediyorum ve kitabı en yakın zamanda okuyarak yorumlamayı diliyorum...

İşte ben yokken buralarda olanlar böyle. 
Unutmadan, bu güzelliklerin başına bir şey gelmeden bana kavuşturan canikoma da çok teşekkür ediyorum. 

Yarın yeni bir aya ve hafta sonuna merhaba diyeceğiz, herkese güzelliklerle dolu başlangıçlar ve mutlu bir hafta sonu diliyorum, kendinize iyi bakın...

8 yorum:

  1. Hoşgeldiiiiiin! :)))
    Ne güzel sürprizler onlar öyle, imrendim valla :))
    Seni ve yazılarını da özledim bu arada ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuuk :)
      canım Düş Kızım ben de seni özledim inan, neyse artık kavuştuk :)

      Sil
  2. hepsi güzel hoş sürprizlermiş.
    :)

    YanıtlaSil
  3. seni böyle neşeli ve iyi görmek çok güzel!
    bana da moral vermiş oldun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım, ama sen de keyifli ve neşeli ol :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...