15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yine Bir Ara Zamanı


Ne zamandır kıvranıyorum duygularımı dökmek için. Uzun zaman oldu buraları günlük niyetine kullanmayalı. Öyle gelgitli hisler yaşıyorum ki, çekiniyorum bazen kendimden. Bazen ruhum melankoliyi özlüyor bazen de mutluluk güzel, neyinden sıkılıyorsun diyorum. Aslına bakarsanız her şey güzel ama bir de kalabalıktaki yalnızlık duygusu var. Birkaç gündür yalnız başıma yaşıyorum. Ailem tatile çıktı. Günlerdir ben idare ediyorum koca evi. Hani, o hep hayal ettiğim kendi ayaklarımın üzerinde durma isteği. Ailem gider gitmez ilk darbe kedimden geldi. Tuvalet eğitimi olan kedi birden bire bana meydan okumak istercesine oraya buraya tuvaletini yapmaya başladı. Sabahları babamın güzel sözlerini, akşamları annemin yumuşak okşayışlarını bulamayınca sıkıldı da sıkıldı, bu şekilde ilgimi çekmeye çalıştı. Önümde çalışmam gereken bir sınav, evde tek başıma yerine getirmem gereken sorumluluklarım, kedinin beni iyice strese sokması ve başlı başına bir dert yalnızlığım...
Şimdi buraya kadar çok melankolik geldik ama durumu biraz fazla ajite etmiş olabilirim.
Canım arkadaşlarım hiç yalnız bırakmadılar beni, güle oynaya geçti günlerim. İyi ki telefon denen bir icat var; ailem, sevenim ve sevdiğim, onlar da hiç yalnız bırakmadılar beni uzaklardan. Ne kadar kem küm etsem de ev işlerini de öğrenmem lazım yani bu konuda da fazla bir serzenişim yok.
Size başta demiştim gelgitli duygular yaşıyorum diye.
Sanırım beni en çok üzen durum, kedimi yeni bir yuvaya teslim etmek oldu ama severek ayrıldık biz birbirimizden. O beni yaladı, ben onu öptüm. Bu konuyla ne kadar meşgul ettim sizi biliyorsunuz ve anladığınız gibi ben bir kez daha yenildim. Hem de yalnızlığımın ilk gününden. Ne onunla oluyordu ne de onsuz. Zamanla geçmesini beklediğim buruk bir acı var şimdi içimde. Bir de çok iyi bildiğim bir şey, kedileri çok sevsem de bir daha asla bir kedi besleyemeyeceğim...
En sevindiğim durum ise, kısa bir süredir dargın olduğum dostumla barışmam ve birlikte tatil planlarına kaldığımız yerden devam etmemiz oldu. İçimde yine heyecanlar var, sabırsızlıklar var, çok fazla geleceği de düşünmemeye çalışıyorum bu aralar.
Bir de bu aralar izlediğim, okuduğum, gezdiğim, gördüğüm şeyleri yazmayarak yaptığım her şeyi yazmak zorunda olmadığımı kendime telkin etmeye çalışıyorum.
Kaç gündür, normalde hiç sevmediğim şeyleri yemek istiyorum ve o an anlıyorum ki bu işte bir yalnızlık var...
Bir de, birini sevmeye fazlasıyla ihtiyacım var...
Şu an, ezberlediğim onca Latince kelime aklımdan uçup gitmesin diye beynimi sıkıyorum. Ve gerçekten zor bir bölümde okuduğumun farkına varıyorum. Ve de, derdin neydi de yazın üstten ders aldın diye kendime kızıyorum.
Bakıyorum da ne kadar çok konuşmuşum. Oysa sadece kedimden ayrıldığım için üzgün olduğumu, yalnız geçen günlerimde bu durumun tadını çıkarmanın yanında ailemi ne kadar çok özlediğimi ve yarın öğlen sınavıma girdikten sonra onların yanına uçacağımı, yalnız kuşluktan çıkıp tekrar sürüye katılacağımı ve bir süre buralarda olamayacağımı söylemek istemiştim.
Evet sevgili takipçiler, Greta tekrar tatile çıkıyor ve yine denize, kuma, güneşe doğru evrimleşmek istiyor. Ne yapsın, seviyor onun içindeki kelebekler tatili, gezmeyi, dinlenmeyi.
Eylülde tekrar görüşmek üzere, şimdiden herkese iyi bayramlar ve  gelgitlerin yaşanmadığı, mutluluklarla dolu güzel günler dilerim, kendinize iyi bakın...

9 yorum:

  1. Güzel bir paylaşımdı doğrusu. Bir nefeste okudum paylaşımını.. sanki bir nefes ömrüm olsun, o da senin olsun der gibiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığım en güzel yorumlardan biri oldu bu sanırım, beynimden bir anda dökülen cümlelerdi hepsi, çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  2. Çok güzel yamışsın hakikatten.Okurken bazı kısımlarında insan kendi bulabiliyor.Ya da en azından benim için böyleydi diyebilirim.Özellikle şu kısım: ''Bir de bu aralar izlediğim, okuduğum, gezdiğim, gördüğüm şeyleri yazmayarak yaptığım her şeyi yazmak zorunda olmadığımı kendime telkin etmeye çalışıyorum.'' Bunu bu aralar bende çok düşünüyorum doğrusu.İnsanın bazen zincirlerini kırıp yapmak zorunda olduklarını değilde yapmak 'istediklerini' yapması gerekiyor bence.Neyse bende fazla derinlere daldım sanırım.
    Bu arada sınavında başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel yorum için, insan cidden bazen derinlere fazla dalıyor :)
      bu arada sınavım da güzel geçti, çok sağol iyi dileklerin için :)

      Sil
    2. Önemli değil,sevindim :)

      Sil
  3. Güzel tatiller olsun, güle güle git, gelgitlerini uzaklaştır benliğinden, mutlu mesut dön :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Prometheus, güle güle gitcem mutlu mesut döncem :)

      Sil
  4. umarım bu kafa karışıklıklarını da giderirsin tatilinle birlikte greta.
    tam ben kavuştum blog dünyasına sen gidiyorsun, olsun.
    keyfine bak ve tadını çıkar. oluyor çoğu zaman öyle, üstünde durmazsan çabuk geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım ara sıra olan şeyler ama hepsini geride bırakıp blog dünyasına döndüm ben de şimdi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...