26 Eylül 2012 Çarşamba

Bir İstanbul Sergisi

Herkese merhaba, bir hafta sonunu daha İstanbul'da geçirdikten sonra tekrar Ankara'dayım. Bu sefer İstanbul'da bulunma nedenim ise, bu güzel şehirle resimlerimi buluşturacak bir sergimizin olmasıydı. Duyduğum andan itibaren içimi kıpır kıpır yapan bu sergiyi hazırlıklarıyla birlikte sizlerle paylaşacağım :)


Demiryollarının 156. yıl kutlamaları etkinliklerinde yer alan sergimiz Haydarpaşa'daydı.
Hocamızın kişisel sergisinin yanında benim ve tüm atölye arkadaşlarımın resimlerinin yer aldığı karma bir sergi gerçekleştirdik. 
Tüm resimler Ankara'daki atölyemizden İstanbul'a taşındı.


Resimler Haydarpaşa'ya geldikten sonra sergi hazırlıkları başladı.
Şimdiye kadarki hiçbir sergimin hazırlıkları içinde bu kadar yer almamıştım. Resimlerin yerlerine karar verme, tek tek asma, jelatinlerini çözme, olmadı yerlerini değiştirme, resimleri sabitleme...
Gerçekten yorucu bir iş :)




Hazırlıkları tamamladıktan sonra 24 Eylül Pazartesi günü sergimizin açılışını gerçekleştirdik.





Sergide yer alan benim resimlerim;

 Kara trenim

Gün batımım

 Sokak manzaram



Bunlar da hocamızın kişisel sergisinde yer alan demiryolları konseptli resimler;






Sergimiz 6 Ekim tarihine kadar Haydarpaşa'da, 8 Ekim - 14 Ekim tarihleri arasında ise Sirkeci Tren İstasyonu'nda sizlerle buluşmaya devam edecek. 
Tüm İstanbullular'ı sergimize beklediğimizi buradan duyurup herkese renklerle dolu güzel günler dilerim :)

16 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel, emeğinize sağlık♥

    YanıtlaSil
  2. Bir aksilik olmazsa cumartesi gitmeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizi mutlu edersiniz :) şimdiden keyifli gezmeler :)

      Sil
  3. Tebrikler.. çok harika resimler..ellerinize yüreğinize sağlık.. trenler bana hep çocukluğumuzu hatırlatır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum... trenler kimine çocukluğunu,kimine bekleyişleri, kimilerine de kavuşmaları çağrıştırıyor, bana göre de hepsini içinde barındıran koca koca mutluluklar :)

      Sil
  4. Haber verdiğiniz için teşekkür ederim. Şimdi sergi için güzel bir vapur gezisinden sonra Haydar paşaya mı gitsem, yoksa evime daha yakın olan sirkeciye mi? Sirkeciye sadece bilet almak için gidiyordum, daha önce sergi olduğunu görmedim. Haydar paşa her hali ile güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'u çok fazla bilmeyen bir Ankaralı olarak, Sirkeci'ye hiç gitmedim ama Haydarpaşa'yı çok seviyorum :)
      Bu nedenle, yetişebilirseniz Haydarpaşa'ya gidin derim :)
      şimdiden keyifli gezmeler :)

      Sil
  5. İnanamıyorum, hepsi birbirinden güzeller :)))
    Ellerine, emeğine sağlık tatlı Greta'm benim :)))

    YanıtlaSil
  6. çok çok teşekkür ederim Düş Kızı'm :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzeeeel. çok sevindim. ne mutlu olmuşsundur.
    :)

    YanıtlaSil
  8. hem de nasıl mutlu, musmutlu :)

    YanıtlaSil
  9. Resimler bir harika gelip görmeyi çok isterim kısmet .
    Kolay gelin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim her zaman bekleriz :)

      Sil
  10. ah ya!
    greta şu an İzmir'de olduğuma sinir oldum gerçekten :(
    kaçırdığım için çok üzgünüm, mükemmel görünüyor! :( emeğinize sağlık müthişsin :( karakalem çizer ve resim sever biri olarak hayran oldum resmen. tebrik ederim!

    YanıtlaSil
  11. üzülme canım, gezemeyenler için burada sunuyorum zaten senin bu güzel dileklerin yeter benim için çok çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...