17 Eylül 2012 Pazartesi

Bolu'dan Sokak Manzaraları

Birkaç gündür sesim soluğum çıkmazken ben yine yollarda, ben yine kendimi şehirden atma telaşındaydım. Yine bir kaçamak yaptım. Bu sefer Bolu'ya, anne memleketime çevirdim yüzümü.
Abant gibi, Gölcük gibi, Yedigöller gibi doğa harikalarıyla dolu bir şehir Bolu. Hem Ankara'ya hem İstanbul'a yakınlığıyla da fazlasıyla cezbedici bir yer.
Bu sefer farklılık olsun dedim, doğanın güzelliğini bir kenara bırakıp Bolu sokaklarında dolanmaya çıktım. Tabii ki Bolu da, birçok küçük şehir gibi kentleşmeye karşı koyamayan şehirlerden ama hala böyle eski evler de var ara sokaklarda. Bakımsızlıktan, ilgisizlikten içler acısı bir durumdalar belki ama insanın gözleriyle buluştukları anda sıcaklık saçıyorlar etrafa. O eski evler, akıp giden zamana meydan okurcasına şirinlikleriyle göz kırpıyorlar etrafa. Yıkılıp yerlerine sevimsiz koca binalar inşa edilmesi an meselesi olsa bile, o ana kadar benim gibi böyle evlere meraklı insanları kendilerine hayran bırakıyorlar.
Gözlerimi mutlu eden evler, sizi de mutlu etsin diye hepsini fotoğrafladım. Tabii bir de öyle güzel resimler yapılır ki bu evlerden, hepsi benim için birer eskiz niteliğinde...












Herkese bol gezip görmeli günler ve güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum...

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel, ne kadar tatlı evler ve sokaklar onlar öyle...
    Yaşanılası sanki...
    Fotoğrafçının da samimiyeti eklenince tabii üstüne. hmm mmmhm mmhm! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Düş Kızı'm inan hiçbir katkım yok benim hepsi evlerin güzelliği, şirinliği :)

      Sil
  2. blogunu gezerken çok ama çok eğlendim.İstedim ki bir daha bir daha gelebileyim ama malsef gadget yapılandırılamadı gibi bir şeyler yazıp hata verdi :(
    sonuç:üzgünüm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...