1 Ekim 2012 Pazartesi

1. Yıl ve Kitap Çekilişi

Herkese merhaba, bugün benim içimdeki kelebekleri size anlatmaya başlamamın yıl dönümü. Tam bir yıl önce bugün, ilk blog yazımı yazmıştım şuraya. Resimsiz, yorumsuz ve fazlaca tecrübesiz...
Epey bir süre sesimi kimse duymadı, kendi kendime bağırdım durdum buralarda. 
Sonra birer birer kulak vermeye başladınız kelebeklerimin kanat çırpışına, siz okumaya başlayınca ben daha da çırptım kanatlarımı heyecanla.
Tüm ilgi alanlarımın yanında mutluluğuma, hüznüme ve heyecanıma ortak ettim sizleri.
Yazmanın inanılmaz hafifliğini hissettirdiniz ve iyi ki yazıyorum dedirttiniz her zaman bana.

Şimdi, bu birinci yılın şerefine ufak bir hediyem var sizlere.


Kitaplığımdaki en sevdiğim kitaplardan biri olan ve sevdiğim herkesin okuması için önerdiğim bir kitap, Birbirimize Söyleyemediğimiz Onca Şey. 


Sürprizlerle ve yoğun duygularla yüklü harika bir hikaye. Baba kız ilişkisiyle başlayıp unutulamayan aşka kadar uzanan tatlı bir yolculuk. 

Hafta sonu gidip sizin için aldığım bu kitap, şimdi hediye paketinin içinde takipçilerimden birinin kitaplığını süslemeyi bekliyor. 

Çekilişe katılmak için takipçim olmanız ve kitabı istediğinize dair ufacık bir yorum bırakmanız yeterli. Bloglarınızda da duyurursanız beni mutlu edersiniz.

7 Ekim Pazar gecesine kadar çekilişe katılabilirsiniz.
Şimdi hepinize bol şanslar, içimdeki kelebeklere de mutlu yıllar!

33 yorum:

  1. Keyifli okumalar dilerim tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Umarim bende kendimle konusmaktan vazgecip dostlarimla icimdeki kelebeklerin kanatlarinin cirpisini duyabilecegim paylasimlara yelken acar, yarismaci arkadaslara basarilar dilerim...
    Sevgiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zaten takip ediyordum. Umarım kazanırım. :)

    YanıtlaSil
  4. Nice senelere inşallah...

    Biz bu güzel hediyeyi seve seve isteriz.

    YanıtlaSil
  5. birinci yılın hayırlı olsun Gretacım nice mutlu yıllara:)

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettim şimdi kitabı. Umarım şansım yaver gider canım ;)

    http://delikitap.blogspot.com/2012/09/yepyeni-cekilisler.html

    delikitap@windowslive.com

    YanıtlaSil
  7. gretacım, mutlu yıllara içindeki kelebeklerin yaşları nice nice olsun ki yazılarını okuyayım keyifle : )

    YanıtlaSil
  8. İyi ki doğdun Greta :) Çekilişe ben de katılmak isterim ...

    YanıtlaSil
  9. nice mutlu yillara greta`m:))

    iyi fikir bende birinci yilimda bir guzellik yapayim bari:)))

    YanıtlaSil
  10. nice yıllarınız olsun blogunuzda :)

    YanıtlaSil
  11. tatlım nice nice yıllara..

    gün gelir kendi yazdığın imzalı öykü kitaplarını hediye edersin belki..

    olamazmı?olabilir:))

    YanıtlaSil
  12. Nice senelere.
    Kitabı merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  13. Mrb:)
    1.yılınız kutlu olsun.
    Benim blogum da 1 yaşına giriyor.Sayılı günler kaldı:)
    Bloguma beklerim sizi de:)

    Kitap candır:)
    Talibim.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba
    Bloğunu izlemeye aldım.
    1. yılınız hayırlı uğurlu olsun.
    Kitapları çok seviyorum ve çekilişe katılmak istiyorum.
    snygzz@hotmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. merhabalar benm blogum facem yok ama izleyicin oldum blogun ve hediyen harika sevgiler..

    kübra baituğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. 1. yılın kutlu olsun canım.. Merak ettim doğrusu ben de , izninle ben de katılmak isterim, zaten izleyicinim, herkese boool şans :)

    YanıtlaSil
  17. Daha nice güzel yıllara.Ben de çekilişe katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. 1. yılın kutlu olsun umarım daha uzun zaman devam edersin blog yazmaya:)
    bende katılmak istiyorum çekilişe umarım kazanabilirim:)
    zekli11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. şartlar tamam
    çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. blogunu iyiki keşfetmişim diyorum. hemen takipçin oldum. nice yıllara olsun.

    YanıtlaSil
  21. merhaba :)) uzun zamandır izleyicinizim: 1. yılınız kutlu olsun. Nasipse ben de istiyorum haydi bakalım hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  22. bende bende istiyorumm :))

    YanıtlaSil
  23. Merhaba 1.yılınız kutlu olsun...
    1 yıl önce sizin içinde olduğunuz durumun aynısını yaşıyorum şuan,kendi kendime bağırma sürecindeyim genede hoşuma gidiyor kitaplar hakkında bir şeyler yazmak.Nasılsa bir gün fark edilir yazdıklarım,şuan ben fark ediyorum ya yetiyor da artıyor.
    Bloğunuzu takipe aldım,gerisi şansa kalmış artık.
    Şeyda Dağhan
    seydaghan@hotmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. 1.yılınız kutlu olsun..
    Can Yayınları'nın tüm kitaplarını okumaya çalışıyorum.Bu kitabı okumamıştım.
    Umarım bana çıkar.
    secilparlatan@gmail.com
    Seçil PARLATAN.

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Greta'cım öncelikle blogunun 1. yılını kutlarım. Senin adına gerçekten çok sevindim. Marc Levy'yi çok severim. Eğer şanslı kişi ben olursam bu kitabını da büyük bir zevkle okuyacağım. Sevgiyle kal... :)

    YanıtlaSil
  26. Öncelikle merhaba, 1.yılınız kutlu olsun. Daha nice güzel blog yıllarına...
    Kitabı zaten almak istiyordum ancak bi baktım bir çekiliş varmış ve çok sevinip katılmak istedim. Umarım kazanabilirim. berlin.i@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Nice yıllarınız olsun o halde :) Daha çok kutlarsınız inşallah bu yıl dönümünü :) Kitap için ben de şansımı denemek isterim eğer mümkünse. :) Kitap gördü mü dayanamayan, 100 tane kitabı olsa da 101.yi isteyenlerdenim ben de :)) O yüzden çok güzel bir hediye düşünmüşsünüz. Kazanan arkadaş güle güle okusun inşallah :) (Bu arada Visnetw olarak takipteyim.)

    YanıtlaSil
  28. yeni yılınız kutlu olsun, ben de şansımı denemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
  29. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim katılmak istiyorum bakalım şansıma ^^
    hllpkts@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. ah yahu!
    koşturmaktan gelip de çekilişini görememişim. ne kadar çok isterdim katılmak :(
    başka bir çekilişte mutlaka ben de olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüldüm bak şimdi, başka bir çekilişe mutlaka bekliyorum ben de seni, özel davetlimsin :)

      Sil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama çekiliş çoktan sonuçlandı ve kitap sahibine kavuştu. Ekim ayında düzenlenmişti zaten sanırım bir yanlışlık oldu.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...