13 Ekim 2012 Cumartesi

Hiçbir resimden ümit kesilmez


Tatil sonrası bir türlü kendimi toparlayamadım. Resim yapmaya çok hevesli olsam da fırçayı uzun süre elime almayınca istediğim gibi resimler ortaya çıkarmakta epeyce zorlandım. Birkaç haftadır yaptığım hiçbir resimde renkler, çizgiler yüzüme gülmedi, beni mutlu etmedi.
Şu an sizlerin beğenisine sunduğum bu resim, ilk başta gün batımında tren rayları olarak başlamış ama göze hitap eden hiçbir sonuca ulaşamadığı için yeşilliklerin arasından geçen dumanlı bir trene dönüşmüştür.
Sanırım, aylardan sonra içime sinen ilk resmim oldu. İlk başta yine çok ümitsizdim ama renkler, dokular birbiriyle tamamlanmaya başlayınca ortaya çıkan sonuç keyfimi yerine getirdi. 
Keşke o, hiçbir gelecek vaat etmeyen aşamaların da fotoğrafını çekseydim böylece beni daha iyi anlayabilirdiniz. Neyse efendim, önemli olan sadettir diyerek tamamen resmin bitmiş haline odaklanıyorum. Umarım sizler de benim gibi beğenmişinizdir. Başkaları beğense bile bir ressamın, bir resim yapan insanın kendi yaptığı resmi beğenmesi bence fazlasıyla zor bir durum. Zoru başardığım için bir de kendimi tebrik ediyorum. Ha bir de unutmadan, yaşayarak öğrenmiş oldum ki, hiçbir resimden ümit kesilmez, yeter ki siz isteyin...

16 yorum:

  1. Greta sen benim kopyam mısın acaba diye düşünmeye başladım :) hobilerimiz kesinlikle aynı seninle yağlı boya, devlet tiyatroları, sinema, kitap... Ayrıca resmini çok beğendim, hatta bilgisayarında, bakarak yaptığın o fotoğraf varsa bana gönderebilirsen çok sevinirim! :) Ellerine sağlık. benim mailim benayakyon@gmail.com. Sevgiler ve resme devam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benaycım çok teşekkür ediyorum, dediğim gibi bu resim başlangıçta çok farklı başladı sonrasında şuraya bir tren yerleştireyim diyerek eskizleri karıştırınca o fotoğrafı buldum yani maalesef bana ait değil bu nedenle bilgisayarımda yok ama atölyedeki arkadaşlarıma sorup bulabilirsem hemen yollarım, tekrar çok sağol :)

      Sil
  2. Gayet güzel olmuş. Beni lise yıllarıma getirdi desem yeri. Lisede iken amatör bir grubumuz vardı. Ders çıkışı toplanır resim yapardık. İstanbul'a taşınınca X kişisi tüm malzemelerimi çöpe atmış çok üzülmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ben de üzüldüm şimdi bu hazin sona ama istersen her zaman resim yapabilirsin :)

      Sil
  3. Bence oldukça başarılı. Emeğinize sağlık. ;)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş, ayrıca trenlere bayılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, bu bir katalog çalışması ama ben de trenleri resmetmeyi seviyorum :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş ki, çizim güzel, trenler zaten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de trenler çok güzel yani malzeme iyi :)
      çok teşekkür ediyorum çalıkuşu :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık Greta!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Sezer Hanım :)

      Sil
  7. Sanki gerçekten tren geliyor çuf çufff sesleriyle!
    Ne güzel vermişsin o gerçekliği tatlım ya, maşallah, emeğine sağlık. Çok beğendim! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çuf çuf, bu tren sana güzel haberler getirsin Düş Kızı'm :)
      çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  8. Cok guzel olmuş gerçekten. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Lulucum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...