8 Ekim 2012 Pazartesi

Kitap Çekilişi Sonucu


Herkese merhaba, blogumun birinci yılı şerefine düzenlediğim kitap çekilişimi şu an sonuçlandırmış bulunuyorum. Öncelikle, yorum bırakarak çekilişe katılan ve blogumun birinci yaşını kutlayan herkese çok teşekkür ediyorum. 
29 kişilik ufak bir çekiliş oldu yine de adil olması için kazananı bilgisayar ortamında belirledim. Bunun sonucunda kitabı kazanan şanslı isim, 9. sırada yorum bırakan Agresif Prenses oldu.
Kendisini tebrik ediyorum ve kitabı en az benim kadar beğenerek okumasını diliyorum. 
Bu yazının altına iletişim adresini paylaşırsa, kitabı en yakın zamanda kendisine ulaştıracağım.
Herkese bol kitaplı günler dilerim.
:)

3 yorum:

  1. canim benim greta`m cok ozur dilerim benim evde net yok isyerimden giriyorum ve kacirmisim bu postunu:(

    cok cok cok tesekkur ederim.ve ayrica tekrar tebrik ederim nice yillara diyorum:)

    t.cosgun@hotmail.com mail atarsan adresimi gonderebilirim baska turlu nasil sana ulasabilecegimi bulamadim:)))

    YanıtlaSil
  2. canim greta`m kitabima kavustum haberin olsun:)))cok tesekkur ederim:))) elimdekilerden biten olur olmaz okuyacagim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle mutlu günlerde oku tatlım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...