19 Ekim 2012 Cuma

Tatil ve Diğer Şeyler


Spordan gelmişim, duşumu almışım, çayımı demlemişim -çay falan demlemedim ama lafın gelişine pek güzel uydu :)- oturmuşum bilgisayarımın başına.
Bu sabah girdiğim dersin ardından, daha okul başlamadan sevgili rektörcüğümüzün bize vermiş olduğu upuzun bayram tatiline girmiş bulunmaktayım. 
Gönül isterdi ki Orta Avrupa turuna çıkayım olmadı Roma, Floransa ve Venedik'i kapsayan küçük bir İtalya turu yapayım. Ama hayatta gönlümüzün her istediği istediğimiz anda olmadığı için benim bu ufacık isteklerim de başka bir bayrama kalıyor. 
Neyse efendim, tatil planlarıma geçmeden önce birazcık bugünümden bahsetmek istiyorum.
Bugün okul çıkışı canikomla buluşup güzel bir yemek eşliğinde, ne zamandır ertelediğimiz, benim gelecek planlarım üzerine tatlı bir sohbet gerçekleştirdik. Hafta içinde oturup annem, babam ve kardeşimle de bu konuyu konuştuk. Ayrıca sevdiğimle ve arkadaşlarımla da bu konuyu epeyce konuştuğumuzu düşünürsek, bu aralar kafayı fazlasıyla bu konuya takmış olduğumu anlayacaksınız. E nasıl düşünmeyeyim, gelecek benim geleceğim ve şu an son sınıf olmanın verdiği psikoloji daha da bir düşünmeye sevk ediyor beni. Ama sürekli düşünmenin de çok sağlıklı olmadığının bilincinde olduğumu bilerek, şu an her şeyi oluruna bırakmış olduğumu belirtmek istiyorum. Ama tabii ki elimden geleni sonuna kadar yapmaya devam. Bu konuları buralara pek fazla taşımak istemesem de girmiş bulundum. Gerçi uzatmayacağım, tek söylemek istediğim canikomla konuşmak epey iyi geldi bana. Etrafımda bana destek veren insanları hissetmek fazlasıyla mutlu ediyor beni.
Üyesi olduğum ve yüzmeye gittiğim spor merkezi tadilata girerek, tatil dönüşü bana yapmış olduğu bu kötü sürprizle epey sinirlerimi bozmuştu. Ne yapacağım şimdi diye telaşlanıp, düzenli spor yapma arayışına girmişken, okulun spor salonu nedense hiç aklıma gelmezken, bugün kendimi bir anda orada buluverdim. Canikomla bir saat bacaklarımızı, karnımızı, kollarımızı çalıştırdık. Son seneye kadar neredeymiş aklım yanarım yanarım ona yanarım. Neyse artık bundan sonra müdavimiyim okulun spor merkezinin :)
Ve sonra yazı başa dönüyor; spordan gelmişim, duşumu almışım, tatile girmişim, yurt dışına gidememişim ama ne planalarım var ne...
Öncelikle okul derslerine çalışmaya başlayıp iyice yaklaşan ALES'e yoğunlaşmalı ve ÜDS'yle ufaktan merhabalaşmalıyım. Ne kadar eğlenceli planlar dimi, ama unutmayın ki tüm kimliğim bir yana ben hala bir öğrenciyim, hem de ne biçim bir öğrenciyim :)
Bu iç karartan kısmı kısa kesip daha eğlenceli planlarımdan bahsetmek gerekirse; beni bekleyen tiyatrolar ve sergiler var. Çok gitmek istediğim Van Gogh Alive sonunda Ankara'da, gidilecekler listeme eklendi. Yani, aslında bu tatil planım değil araya karıştı :)
En geç kasımın ortasına kadar bitmesi gereken katolog çalışmam için daha bir dolu tren buharı kokan resimler yapacağım.
İzlemekten çokça keyif aldığım dizimde epey bir bölüm ilerlemeliyim. İzlenmeyi bekleyen birkaç güzel film de mutlaka bunların yanına eklenmeli.
Bu ara çok kitap okuyamıyorum; hep şu dünyaya hakim olan İngilizce yüzünden, kitaplarımın tadını çıkaracağım anları sıkıcı İngilizce öyküler okuyarak geçiriyorum ama bu uzun tatilde kitaplarıma kaybetmiş oldukları eski değerlerini tekrar kazandırmayı düşünüyorum.
Canım kardeşimle puzzle partilerimiz, kıkırtılı gecelerimiz ve kahve kokan güzel anlarımız da olmazsa olmazı olacak bu tatil günlerinin...

6 yorum:

  1. İyi tatiller:) Ev değiştireceğimiz için, ben koli yapmakla geçireceğim tatili:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de kolay gelsin o zaman Sezer Hanım :)

      Sil
  2. Son sınıf gerginliğini ben de yaşamıştım, hep önümde bir küre olsun, ben de mezun olduktan sonra halimi göreyim isterdim. Bence son seneyi verimli geçirmek önemli. Hem okul bitecek diye son okul yılıın tadını çıkarmalı hem de iş başvurusu ales vs yoğunlaşmalıa, ama canını sıkmadan:) ankara dai sergiden haberim yoktu. Öğrendiime çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Lulucum canımı sıkmadan halletmek lazım bunları neyse zaten gayet relaxım şu aralar :) mutlu oldum seni sergiden haberdar ettiğim için, mutlaka gidilmeli :)

      Sil
  3. o kadar düşünme beeee, düşünürsün bol bol yaza doğru, yazın, okulun tadını çıkar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yapmaya çalışıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...