27 Kasım 2012 Salı

Dalgalar


Herkese merhaba. Bir önceki yazımda size bahsettiğim fakat bloggerın gazabına uğramam nedeniyle o an sizlerle buluşturamadığım resmimle karşınızdayım.
Öncelikle, bu fotoğraf kotası sorununu nasıl hallettiğimden bahsetmem gerekirse; blogumda ufak çaplı bir temizlik yaptım ve büyük boyutlu resimlerimin bir kısmını sildim. Ama bu kalıcı bir çözüm yolu değil tabii ki, o nedenle yeni eklediğim fotoğrafların boyutunu Picasa'da küçülterek bloga eklemeye başladım. Şu an görmüş olduğunuz fotoğraf da boyutunu küçülterek eklediğim ilk fotoğrafım. Umarım kalitesinden ödün vermemiştir ve gözünüze güzel görünüyordur :) Unutmadan, her birine ayrı ayrı yorum yazdım ama bir kez de buradan, yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Ve gelelim dalgalarıma. Epey zamandır günlerim sürekli ders çalışmakla geçtiği için fırçayı elime alamaz hale gelmiştim ama geçtiğimiz hafta sonu bu gidişata bir dur diyerek tekrar boya kokusunu içime çekmeye başladım. Kafam çok dolu olduğu için ve kafamı dağıtmam gerektiği için böyle bir şeyler yapmak istedi canım. Fırtınalar, dalgalar, batmak üzere olan bir yelkenli ve çırpınan kuşlar...
Resmi yaparken rahatladığımı hissettim ve ortaya çıkan sonuç da beni mutlu etti. Umarım sizler de beğenmişinizidir :)

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık! Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Renkler ve ışık çok güzel Gretacım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Benaycım :)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık. Resim ve kitap. İkisi de beynimiz için en gerekli uğraşlar değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Çok beğendim, çooook... tam sevdiğim bir hava var resimde, iç açıcı:)tebrik ederim.Ben de bir başlayabilsem yapmaya, çok ara verdim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)
      insan bazen aksatıyor böyle güzel uğraşları, en yakın zamanda tekrar başlaman dileğiyle :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş gretacım maharet başka bir şey,maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim donkişotcum şımartıyorsun beni :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...