19 Kasım 2012 Pazartesi

Gölge Hırsızı


Can yayınlarının, beyaz kapak kırmızı kalp klasikliğinden vazgeçerek okuyucuya sunduğu Gölge Hırsızı'nı sırf bu nedenle almamak için çok direnmiştim. Yazın 5 liralık Can'ların içinde gezinirken kendisine rastlayınca bu tutumumu hemencecik bir kenara itip sarıldım Gölge Hırsızı'na. Aslında ilk çıktığında arka kapağına göz gezdirip burun kıvırmış olsam da bu fırsatı değerlendirmeden geçemedim.
Gölge Hırsızı, Marc Levy'nin okuduğum altıncı kitabıydı. Onun tarzına fazlasıyla alışık biri olarak beni yine şaşırtmadı. Başlangıçta ağır ağır çevrilen sayfalar ve ardından büyük bir merak ve iştahla kokusunu içine çektiğim güzel bir hikaye.
Hiçbir aşk, ilk aşk kadar, hele ki çocukken o saf duygularla hissedilen aşk kadar güzel olabilir mi?
Aradan yıllar geçse de unutulabilir mi? 
Bir sandığın içine saklanılan uçurtmayı anılarla birlikte yerinden çıkarmak ve özlem nidalarıyla havada uçurmak zor olabilir mi?
Eğer bir gölge hırsızına sahipseniz, nerede olursanız olun, o sizi bulacaktır...

11 yorum:

  1. Bu kitabi ben de goruyorum ama bir turlu almamistim.simdi icine ceken konusu var deyince merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. favori marc levy kitabım diyemem ama yine okunabilir bir kitap umarım beğenirsin :)

      Sil
  2. Bende D&R nin kampanyasından aldım ama hala okumadım. Okuyanlar beğeniyor. İnşallah bende severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin gibi beklettim biraz, çok yoğun olduğum için uzun sürede okudum ben ama umarım siz bir solukta ve severek okursunuz :)

      Sil
    2. inşallah canım. bazen hiç tahmin etmediğimiz kitaplar elimizde sürünür. bazende bir çırpıda okuyu veririz.

      Sil
  3. Tanıtım için teşekkürler.Bu kitabı son zamanlarda çok görür oldum.Alıp okumama lazım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, şimdiden keyifli okumalar :)

      Sil
  4. Tarzım olmamasına rağmen, ben de beğendim bu kitabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun uzun yazamadım aslında ama ilk başta bana da bir değişik geldi pek alışamadım ama sonrasında sevdim hikayeyi.

      Sil
  5. ben de çok beğenmiştim bu kitabı. marc levy'nin birkaç kitabını daha okumak istiyordum hatta. bana daha sonra bir öneride bulunmalısın, kitabını yutmuş biri olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunda görmüştüm ama yoğunluktan yorum yazamadım canım kusura bakma
      seve seve sana öneride bulunurum :)
      benim en sevdiğim Marc Levy kitabı, Birbirimize Söyleyemediğimiz Onca Şey. Kesinlikle okumanı tavsiye ederim beğeneceğini düşünüyorum.
      Bir de çok fazla sükse yapmamış, Gelecek Sefere diye bir kitabı var. Sanatsallık içinde aşkı anlatan bir hikayesi var. Resimle ilgili olduğu için benim çok hoşuma gitmiş olabilir belki ama kitabı bitirdiğimde ben bu yazarla tanışmak istiyorum dedirtmişti bana. Başlarda biraz sıksa da hikayenin içine girdiğin zaman bir çırpıda okuyabilecğin bir kitap, bunu da aynı içtenlikle öneririm :)
      Bunların dışında klasik Marc Levy kitapları var; Keşke Gerçek Olsa, Sizi Tekrar Görmek gibi. Bunları da okuyabilirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...